fuj kurva co to je?!

1.1K 28 0
                                    

Ráno
Probudila jsem se na zemi a vedle mě Dominik který už nespal "prolč jsme na zemy?"zeptala jsem se "V noci jsem spadli" "oba?" Zeptala jsem se "no...spadla si ty a já si k tobě lehl" řekl nik a já se začala smát,ani nevím proč.

Odpoledne
Leželi jsme s nikem v posteli a jen tak se na sebe dívali "máš nádherný oči" prolomila jsem ticho "ty taky" usmál se nik "máš hezký úsměv" řekla jsem "ty jsi hezká celá" řekl a vysadil si mě na sebe "vážně?" Zeptala jsem se "ano" řekl nik a zmáčknul mi zadek "Dominiku" řekla jsem "no?" "Nech toho" řekla jsem "já nemůžu za to že máš dokonalejší zadek" řekl nik, chytla jsem ho za ruce a prohlížela si jeho tetování "mám si dát tetování i na penis?" Zeptal se Dominik a já se na něj zhrozeně podívala "v žádným případě,jestli to uděláš odstěhuju se do Iráku" řekla jsem "dobře dobře dobře,ale vytetuju si tvé jméno" řekl nik "a kam?" Zeptala jsem se "já už ho vlastně mám, tady dole na břiše" ukázal mi ho Dominik "proč si mi to neřekl?" Řekla jsem "nevím" "já si taky nechám vytetovat tvé jméno!" řekla jsem a chtěla z Dominika slézt ale on mě chytil za ruku a přitáhl si mě zpátky "bude tě to bolet" řekl nik "vydržím to" řekla jsem a začala ho líbat ale nechtěla jsem s ním mít teď sex  "Dominiku  teď ne" řekla jsem a slezla z něj,přišla jsem do kuchyně a napadl mě prank na nika,vzala jsem si jahody a holící pěnu,jahody jsem nakrájená na menší kousky a dala do misky,nastříkali jsem do misky holící pěnu a vuala mňamka pro nika "niku mám pro tebe ňamku" řekla jsem "sex?" Zeptal se Dominik "ne je to k jídlu ty blázne" řekla jsem "jahody se šlehačkou!" Zakřičel nik a já mu dala jahody,když si strčil do pusy první lžičku hned to viprskl "fuj kurva co to je do píči!" Zakřičel a já si dala na ruku holící pěnu co měl na jahodácha namazala mu s ní tvář "to je pěna na holení?!" Zeptá se naštvaný nik "tak trochu jo" řekla jsem a on mě hodil na postel "tak tohle si odpikáš" řekl nik a začal mě lechtat.

začalo to trapasem😂😘Kde žijí příběhy. Začni objevovat