ožralej

1.4K 39 2
                                    

"zlato?" zeptal se mě Dominik "no?" "jdu na párty jdeš taky?" "ne budu tu s Májou" "ok tak já jdu pá" řekl Dominik a dal mi pusu "pá" řekla jsem a vyndala krabyci do které jsem dala piliny, provizorní záchod pro májů zejtra půjdu koupit píseček a normální záchod.
Šla jsem si pustit film Fantastická Zvířata a kde je najít 1 když jsem se dokoukala bylo už 20:00 tak jsem si zapla i druhý díl

O 2 hodini později
Dokoukala jsem 2 a někdo začal odemykat byl to totálně ožralej Dominik "ahoooj zlato" řekl a přitiskl mě ke zdi "co ďeláš dominiku?" "chci tě moc hrozně moc tady a teď tě chci ohnout" řekl a začal mě líbat na krku "Dominiku si ožralej" "nejsem jsem  jen nadrženej" řekl a rukama zajel pod mé tričko sundal mi ho "Dominiku" řekla jsem když mi rozepínat podprsenku "pssst teď jsi jen moje" řekl a sundal si tričko rozepl si kalhoty a sundal si je mé legíni pak též vysadil mě na linku a začali jsme se líbat já ho ale pak od sebe odstrčila "co je?" zeptal se mě Dominik "niku si ožralej možná sis něco dal nechme toho" řekla jsem "ne možná jsem si něco dal ale neustoupým chci tě chci chci chci"řekl a sundal mi kalhotky nasadil kondom a zasunul ho do mě oba jsme začali vzdychat......jsem kráva.

Lidi YouTube smazal videoklip z nuly na sto nechápu proč poslední dobou jde YouTube do sraček co myíte?

začalo to trapasem😂😘Kde žijí příběhy. Začni objevovat