strach

1.3K 36 3
                                    

Šli jsme spát protože bylo už dost pozdě převlékli jméno se a lehli si Dominik obmotal a ruce okolo mého pasu a přitiskl si mě ještě víc k sobě oba jsme za chvilku usnuli.

Ráno
Kája
Probudila jsem se ale Dominik vedle mě nebyl šla jsem se podívat po bytě nic nikde nic Dominik tu nebyl oblékla jsem se nasbírala vyčistila zuby no prostě jsem udělala hygienu a šla napsat Dominikovi měla jsem docela strach napsala jsem mu a počkala, zatím jsem si pustila seriál nic zase nic neodepisoval ani si to nezobrazil to už jsem dostala opravdový strach tak jsem mu zavolala zase nic nic a nic nebral to byl nedostupný "co mám dělat? co když ho někdo napadl nebo unesl? co když se mu něco stalo? co když?!" Měla jsem miliardu otázek.

Odpoledne
Kája
17:00 a on nikde napsala jsem mu snad milion esemesek nezobrazil si je neodepsal nic,taky jsem mu furt volala nebral to nedostupní,co mám dělat bojím se o něj včera mi dal nádherný náhrdelník a dnes zmizí bojím se o něj začali mi téct slzy,najednou začal někdo odemykat  běžela jsem ke dveřím a uviděla Dominika okamžitě jsem na něj skočila a začala brečet "proboha co se stalo zlato?" zeptal se Dominik "neodepisovalsi nebral si mi telefon nenechal si tu ani vzkaz Dominiku bála jsem se že ti někdo něco udělal,miluju tě a nechci tě ztratit" řekla jsem a on se usmál nechápu ho "zlato promiň já jsem musel do studia celí den jsme nahrávali a mobil jsem si nechal  u Jakuba promiň, já tě taky miluju" otřel mi slzu a dal mi pusu.

začalo to trapasem😂😘Kde žijí příběhy. Začni objevovat