Odpoledne jsme šli do studia kluci nahrávali a já seděla na gauči a hrála Fortnite,kluci za mnou přišli a koukali jak mi to nejde a smáli se mi když to Dominik nečekal skočila jsem na něj a oba jsme spadli,všichni mě začali lechtat a já se smála jako psychopat,pak mě Dominik přehodil přez rameno a někam mě odnesl hodil mě na postel a začal mě líbat spolupracovala jsem on mi pak sundal tryko já jemu také když mi chtěl rozepnout podprsenku někdo vešel do pokoje byl to Jakub "ééééj brácho můžu s vámi?" zeptal se se smíchem "Jakube ty zmrde!" zakřičel na něj ze srandy Dominik zvedl se a zamknul a šli jsme pokračovat Dominik mi sundal kalhoty a kalhotky já udělala to samé on si na sadil kondom..........
💑💑💑💑💑💑💑Ráno
Probudila jsem se ve studiu v pokoji kde jsme si to s nikem včera večer rozdali,Dominik vedle mě ležel a koukal do mobilu měla jsem podprsenku a kalhotky protože jsem si je nandala včera a ještě Dominikovi býlé milion+ tričko vzala jsme mu mobyl a utekla s ním ven z pokoje on za mnou běžel,přeskočila jsem Jakuba který ležel na zemi "doprdele dej mi ten mobil" řekl se smíchem a teď přišel vrchol mého plánu vzala jsem si můj starý mobil který se my rozbil a šla na balkón a hodila jo ven z balkónu no a nik si myslel že jsem hodila jeho mobil "kurva co děláš do píči!" zakřičel a běžel ven Jakub za mnou přišel "to si dobře vymyslela vzít si starej mobil a hodit ho ven a nik je blbej že si toho nevšiml" začali jsme se smá nik tam přišel koukal se na mě tím pohledem "jako vážně?" a já zakřičela "PRANK!!!" a on se na mě nechápavě podíval a já vyndala jeho mobil z kapsy on si ho hned vzal a odešel jajk.