Ráno
Když jsem se probudila snažila jsem se nahmatat nika ale nebyl tu.Vstala jsem a šla do kuchyně "niku?" Nic bylo ticho "nikuuuuuuu??" Zase nic,jen jsem si povzdechla a šla se nasnídat.po snídani jsem se šla osprchovat,když jsem se sprchovala ucítila jsem jak mě někdo obejmul,byli ti potetované silné a velké ruce.no kdo jiný to mohl být než Dominik,otočila jsem se k němu a dala jsem mu pusu "ahoj" usmála jsem se "ahoooj" dal mi pusu na krk a taky se usmál "kde si byl?" zeptala jsem se ho "ještě večer když už si spala jsem šel do studia a přespal tam pak" řekl a znovu se usmál,mě už ale do úsměvu nebylo když jsem totiž spatřila cucflek na Dominikově krku bylo mi hned jasné že lže a že byl někde v baru se stětkama "aha takže Jakub ti tam rovnou udělal v tom studiu cucflek?" Tázavě se na mě podíval a odpověděl "co?jaký" "kurva Dominiku ten co máš na krku!!!" Vylezla jsem ze sprchy "láskoo notaaak opravdu nevím kde se mi na tom krku ten cucflek vzal" lhal,lhal a jenom lhal to nedokážeš pochopit že mi je jasný že lže!!!!??? "Dominiku nelži mi už!!už mi nelži!!je mi jasný že jste byli v baru a tam si se s někým vyspal a je mi jedno s kým to bylo!!!!hhhhhh prostě...." Tekly mi slzy "prostě si dáme pauzu"zašeptala jsem a Dominikovi stekla slza odešla jsem do pokoje kde jsem si začala balit "lásko prosím já ti to vysvětlím" chytnul mě za ruku "nic vysvětlovat nechci!prostě je pauza a hotovo" to už jsem brečela a Dominik trochu taky "prosím!!!!já tě miluju!!" Koukal mi do očí "nevypadá to tam když ses vyspal s jinou" řekla jsem a dobalila si "měj se niku,n...nevím jak dlouho ...b...budeme od ..s....sebe....a...ale budu na tebe myslet"nemohla jsme pořádně ani mluvit "prosím,udělám cokoliv pro to aby jsi zůstala, cokoliv!!!"kleknul si přede mě a se slzami v očích mě prosil "ahoj" odešla jsem.....