odpustit nebo si to nechat ještě rozmyslet?

1K 20 3
                                    

Na Dominikovi bylo vidět že chce brečet, upřímně...chtěla jsem mu vše odpustit a znovu se k němu vrátit ale ...něco v hloubi mé duše říkalo ať si to ještě pořádně rozmyslím abych se pak zase nezklamala,chvilku jsem si to v hlavě přerovnávala a pak mu odpověděla "niku ... Nebylo to poprvé co jsi mě povedl a já nemám chuť to zažít znova...nechápej to spatně...určitě u mě máš šanci ale teď ještě ne...promiň...já...prostě jen se nechci znova zklamat ...promiň" dořekla jsem polední slova,zvedla se z barové židle a odešla,nik tam zůstal jen tak stát a díval se jak odcházím.

Doma
Lehla jsem si do postele s flaškou mejdaržžísho vína co jsem v obchodě našla a pustila si film,respektive horor jménem sirotčinec (doporučuju),v půlce jsem usnula.

Ráno
Probudili mě sluneční paprsky které mi svítili přímo do obličeje,promnula jsem si oči a podívala se na mobil
8 zmeškaných hovorů a 14 nepřečtených zpráv "super"povzdechla jsem si a začala číst zpravy od koho jiného než Dominika
D:lásko prosím😫😫😫
D:moc tě miluju
D:kurva co ti tak vadí že jsem měl jednorázovou se štětkou?!
D:promiň...😫😫
D:prosím vrať se ke mě ☹️☹️😭
Dal jsem to už číst nemohla a rozbrečela jsem se,proč zrovna já?proč zrovna já musím prožívat takové peklo?!do hajzlu!!!!!!!!
Vstala jsem a šla se osprchovat,v tu chvíli mi bodla studená sprcha abych se trochu probrala,nalíčila jsem se,vlasy dala do culíku a šla se nasnídat,noc extra jsem nejedla protože jsem šla zvracet.

Odpoledne
Řekla jsem si že si dočtu ty zprávy od Dominika,chyběly mi přečíst jestěn 9
D:princezno
D:udělal jsem mocinky mocinky chybiček ale chci to mocinky napravit

To jak psal v zdrobnělinách mi došlo že už byl dost napitej,nicméně jsem četla dál

D:prosím lasenkooo
D:chci s tebou zase spinkat 😫😫
D:jakub řikal že mě miluješ😯😯
D:je to opravdu pravda nebo už ne?
D:nemiluješ mě tak jako dřív?
D:nebo už mě nemiluješ vůbec?
D:jednu za tebou!!!!😫

A pak mi to došlo,byl opilej,psal mi jak moc mě miluje a jel za mnou...ale proč tu není?do háje!!!!začala jsme se rychle oblíkat,popadla jsem kabelku,nazula si boty a běžela do nemocnice...jestli jel za mnou a není u mě tak naboural "po tváři mi stékaly malé potůčky slané vody a pak jsem doběhla na recepci...

"Dobrý den jsem tu za svím bívalím  přítelem,včera večer mi opilí psal že za mnou jede a není u mě,potřebuji vědět jestli tu nahou není"rychle jsem ze sebe vyhrkla a paní začala mluvit...

Takžeee zase nová kapitola!tak co myslíte?bude Dominik v nemocnici nebo jen někde chlastá s Jakubem?
Každopádně bych chtěla po vás aby jste ihned nabíhali na účet Iammarketa a dali flow a přečetli si její fakt dokonalej příběh,budu moc ráda když to splníte a páčko😘😘

  

začalo to trapasem😂😘Kde žijí příběhy. Začni objevovat