Karolína Dominik mi vrátil občanku a já viužila toho že měl mírný rozkročmo a já ho kolemem flákla do rozkroku a začala zdrhat "aa kurva" zasičel Dominik a Jakub se za mnou rozněhl bohužel posiluje takže mě rychle dohonil "nech mě kurva!!" Křičela jsem na něj jako dobil ale marně "tak hele holčičko teť s náma pudeš do studia jasný!!!??" Řekl nasraně Jakub "já nikam nejdu" řekla jsem drze s klidem mezitím za náma přišel dominyk "nebuď drzá" řekl a skousl si ret "to je ale idiot " "nikam s váma nejdu!" Prskla sem poněm "tak jinak" řekl dominik a vzal mě přez ramena "to si ďeláš prdel ne? hned mě pusť!" Řvala jsem ma něj ale on bě ignoroval dolě do nákýho auta a sesl si za mnou "jakube zamkni a jeď" řekl.
Za chvíli ksme dojeli asi do studia "vistupuj" řekl dominik s klidem "ani mě nehne!" Řekla jsem drze a zkřížila ruce ma prsou "tak uas jinak" řekne a zase mě přehodí přez rameno to mi je už u prdele protože vim že nemácenu zdrhat když mě dohoní. Přišli ksme do studia nebo teda oni já bila přehozená přez dominikovo rameno.Dominik mě položil na gaoč a ŕekl "počláš tady jasný?" "Hm" odbětila jsem a oni odešli hned co zmizeli ksem se rozběhla ke dveřím ben "a do prdele!"
Dveře byli zamčený co "teď??".Ahoj snad se vám kapitola línila omlouvám se za chyby a cs.