"nech mě bejt Dominiku" řekla jsem a odešla.
O půl roku později
Kája
Našla jsem si kluka jménu je se dávit, poslední době nám to ale neklape,Dominik si určitě někoho taky našel už se s nima nestýkám.
Napsal mi Jakub "po sto letech"
J:ahoj
Já: ahoj
J:tak co jak se vede?
Já:jde to mám kluka i když nám to v poslední době neklape,co ty?
J:v poho
Já:a Dominik?
J: ten je v prdeli od tý doby ce jste se rozešli furt se ožírá zkoušel i vstah ale vždycky se to posralo jedinou kterou opravdu miloval jsi byla ty..
Já: hm ale asi jsem nebyla dost dobrá když musel osahávat kurvy.
J:hele nechceš ne někdy sejít?
Já: klidně kdy?
J: tak v sobotu v parku u rybníku v 15:00?
Já:ok už musí ahoj
J:ahojPřišel můj kluk "hej karolíno!" zakřičel na mě,zavolal mi Jakub vzala jsem to jenže David mě schodil na zem a začal mi nadávat a kopat do mě nechápu So to do něj vjelo,Jakub vše slyšel.
Jakub
Zavolal jsem káje a ona to zvedla najednou jí asi její kluk začal nadávat pak jsem slyšel ránu a jak Kája brečí a křičí "kurva Dominiku jedem za Kájou její kluk jí tam mláťí!" zakřičel jsem vím kde bydlí říkala mi to "co?!" zeptal se nik "Káju její kluk mláťí dělej jedem tam!" zakřičel jdem "co kurva ten zmrd!" Zakřičel Dominik a nasedli jsme do auta a odjeli tam.když jsme přišli vyrazili jsem dveře a uviděli Káju..............