Megvártam amég Xiumin elmegy itthonról majd visszamentem a nappaliba felkaptam a sporttáskámat az oldalamra amit aztán elvittem a fürdőbe. A már száradt vérfoltos ruháimat kiszedtem a táskából majd be is dobáltam a mosógépbe. Inkább kimentem a teraszra hogy elszívjak egy cigit amiből már tudtam hogy úgy sem egy lesz. Mikor már a negyedik szálnál jártam úgy gondoltam elég lesz. Elnyomtam a korláron az utolsó csikket majd beledobtam a kis üveg hamutálba a többi mellé. Visszasétáltam a nappaliba majd a telefonomat és a kulcscsomómat zsebrevágtam,bezártam az ajtót majd lelécsőztem a kocsimig és a tőlem 13 utcányira lévő bár felé vettem az irányt.
Megáltam a bár előtt hol nappal révén nem világítottak a neonok. Itt éjszaka kezdődik az élet. A táblán szokásosan ott díszelgett a zárva felirat,de engem az épület nem ezen része érdekelt. Inkább a hátsó épületrész alaksora. Így hát megkerültem a főépületet,és elsétáltam a hátsóbejáratig ami az egyik sikátorból nyílt. Lenyomtam a kilincset ami azonnal ki is nyitotta nekem az ajtót. Kinyitottam a sarokban lévő szürke vas ajtót és lelépcsőztem az alaksorba. Úgy ahogy mindig az emberek lézengtek össze vissza, a fegyveres őrök pedig a folyosókon járkáltak. Elindultam a harmadik folyosón majd KyungSoo irodája előtt meg is álltam. Kopogtam kettőt,majd egy perc sem telt bele hogy meghallottam azt a jellegzetes rideg mit akarszot. Lassan nyitottam ki magam előtt az ajtót és csuktam is be mikor beléptem. Meghajoltam, majd Soo felnézett fekete mappája lapjairól egyenesen a szemembe.
-Kész?-ennyit kérdezett,s mégis annyi ridegség volt a hangjában.
-Feladat teljsítve.-szólaltam meg halkan, de mégis magabiztosan.
-Ülj le, másik munka van.-sóhajtott fel kissé. Némán helyet foglaltam a vele szemben az asztal ezen a végén elhelyezett széken, és inkább csendben maradtam. Nem félek KyungSootól,de látom hogy ma különösen nincs jó passzban így inkább jobb nem háborhatni. -Meg is van!-motyogta maga elé a jó mappát kissé megrázva ujjai között,majd elém is csúsztatta,és láttam ahogy halványan elvigyorodik.-Hidd el őt élvezettel fogod megölni!-nézett rám én meg mit sem sejtve kinyitottam a mappát.Tudom hogy ez a rész elég rövid és nincs benne szinte semmi, de a következő részre vannak terveim. Abban majd fény derül JongIn múltjának egy darabjára és hasonló dolgokra.
Igazából megvannak az ötlettöredékek főleg a sztori második feléhez,de odáig valahogy el is kéne jutni...
Nah nem fárazlsztalak tovább titeket,jó éjszakát! Bye bye!
YOU ARE READING
Killer [SeKai ff.]
Fanfiction-Tudod Jongin azok a repedések a lelkeden s a hegek a testeden nem dísznek vannak ott, csak kell még néhány csapás és szilánkjaidra fogsz hullani... >eléggé rövid részek, max. 1000 szó de átlagban 300-500komplikált, és érthetetlenül kusza az egész...