•12•

2.4K 146 2
                                    

Ma még gumicukrot ettem Pietroval majd Lionelel beszéltem most pedig fekete ruhásokkal küzdök. Hogy hogyan? Mikor Lioneltől el jöttem, a haza vezető utamon egy fúrgon leparkolt mellém és öt fekete ruhás szállt ki, majd be dobtak a fúrgonba. Jelenleg a fúrgonba verekedek velük. Egy vezet, egy pedig mellette ül és én jelenleg nyégyel szenvedek.
-Fogjátok már le!-kiabált azt hiszem a sofőr.
A fúrgon hátulját kinyitottam, így akik az utcán voltak, mind a fúrgont figyelték, hogy mi történik. Megfogtam annak a karját aki felém nyúlt, magamhoz húztam egy kicsit majd a jobb lábammal ki rúgtam.
Elindult felém kettő. Az egyiknek be vertem az orrát még a másiknak kirúgtam alóla a lábát. Ő is kiesett a fúrgonból.
A maradék fekete ruhás közül az egyik elővett egy kést és azzal közelített. Habár folyamatosan hárítottam mégis úgy érztem tuti bennem fog landolni. A másik is mellé sétált. A késes úgy fogta, hogy a társa felé állt ki a kés éle. Eszembe jutott valami. A kezét meg rúgtam, így a kés a mellette lévőben landolt, aki fájdalmasan fel ordított. Még egymással voltak elfoglalva mögéjük mentem és őket is ki löktem a fúrgonból. A fúrgon hátuljában volt kötél amit a sofőr melletti személynek akartam ajándékozni. Meg fogtam két oldalt, felemeltem majd leengedtem a torkáig és húzni kezdtem. Tehetetlenül oda kapott, hogy szabadítsa magát. A sofőr rám nézett majd a mellette ülőre utána az útra. A kormányt elfordította hírtelen. Az egy n súlyomat el vesztve esek el. Örült tempóba hajtott tovább. Fel álltam most pedig ahogy satufékezet előre estem annak az ölébe akit az elébb meg akartam folytani. Újra elindultunk ez az idióta pedig le akart fogni. Nem jött össze neki. A vezető ezt látvá éles kanyart vett be ami miatt a fúrgon fel borult és még csúszott valamennyit az aszfalton utána.
Borzalmasan fájt minden porcikám. Tuti, hogy akinek az ölében fekszek mozdulatlanul halott. Nagyon be verte a fejét, csoda ha túl éli. A sofőr sem mozdult nekem viszont muszáj volt ki másznom. Ez a ki mászás sehogy sem jött össze. A karom nagyon fáj, főleg a csípőm. Hallottam egy hangzavart majd egy pillanatnyi csendet.
-Leila?-kérdezte valaki. Ránéztem és kikerekedett szemekkel figyeltem.
-Bucky?-kérdeztem vissza. Fém karjával el szedte a két csávót majd felém már a rendes karjával nyúlt. Bele kapaszkodtam ő pedig ki húzott. Meglepetésemre a kapitány is ott volt.
-Kapitány?-néztem rá. Szürke póló volt rajta amit egy barna, bőr kabát takart félig. Nadrágja pedig fekete farmer. Buckyn viszont egy fekete póló és fekete nadrág van. A haja pedig fel van kontyolva. Rohadtul szexi.
-Mi történt Leila?-kérdezte Steve.
-Éppen Lioneltől igyekeztem vissza a toronyba...
-Lionel?-kérdezet Bucky.
-Iker testvérem volt. Most ez nem lényeg.-mondtam Bucky szemében pedig bocsánat kérés csillogot. -Szóval be rángattak ebbe a fúrgonba. Nem csak ők ketten voltak hanem vagy hatan. Csak én ki rugdostam őket a járműből.
-Ki tartó szervezet. -nézett a két földön fekvőre Steve.
-Igen az.-néztem én is rájuk.-Mit kerestek itt?-kérdeztem rájuk kapva a tekintettem.
-Motoroztunk mikor kivágódtatok a fúrgonnal. Kötelességünk megnézni az ilyen helyzeteket.-mondta.
-Ohh értem. Akkor ez esetben kérhetek egy fuvart a toronyhoz?-kérdeztem mosolyogva.
-Még megfontolom.-mosolygot Steve is. -Gyere, pattanj fel. -indult el a motorja felé. Fel ültem mögé és már a torony felé száguldtunk.

Tudom rövid, de még ma hozok egy részt.

Az iker. || 𝙿𝚒𝚎𝚝𝚛𝚘 𝙼𝚊𝚡𝚒𝚖𝚘𝚏𝚏 || •2018•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang