„A sada, dame i gospodo, pripremite se za magiju!“ Poviče glasno i podigne crvenu maramu s otvora kutije, oslobađajući stotinjak raznobojnih leptira. Oni radosno polete prema publici što izmami glasne usklike i pljesak. Stane na sredinu pozornice i pokloni se.Čuje se nekoliko ženskih vriskova na što se on samozadovoljno nasmije i pošalje obožavateljicama nevidljive poljupce.
„Volite li cvijeće, djevojke?“ Poviče glasno, vrativši se na svoje uobičajeno mjesto. Publika ponovno podivlja iako nije rekao ništa toliko posebno. Jaki reflektori ga zaslijepe, ali ipak u publici pronađe tu djevojku. Primjetio ju je još prije. Kada je ugledao dekolte na njezinoj majici, dobio je ideju za nešto novo.
Podigne prst i nečujno je pozove k sebi. Sjedne na drveni stol i promatra je dok se penje na pozornicu, s osmijehom od uha do uha.
„Dođi bliže.“ Prošapće u mikrofon. Djevojka korača sporo i nesigurno.Kada mu se približi toliko blizu da osjeti njezin dah na svojoj koži, povuče je za ruku i okrene je licem prema publici, leđima prema sebi.
„Reci nam svoje ime.“ Prošapće joj u uho, ali jeka proširi njegov glas.
„Emily.“ Kaže tiho. Svojim, pomalo grubim prstima prebaci njezinu kosu i ostavi je da se spušta niz leđa djevojke.
„Emily... Voliš li cvijeće, Emily?“ Upita je tihim, hrapavim glasom. Jedna njegova ruka joj se nalazi na vratu i može lako osjetiti kako joj srce lupa.
„Da.“ Također prošapće, očarana njegovim glasom.
„Predivno.“
„Imaš li najdraži cvijet, Emily?“ Upita je, na što ona lagano zadrhti. Njegova prisutnost imala je nevjerojatan utjecaj na nju.
„Orhideja.“ Začuje se njezin odgovor.
„A najdraža boja?“ Na trenutak odmakne pogled od djevojke i usmjeri ga prema publici. Cijelom prostorijom vlada tišina. Ljudi strpljivo čekaju.
„Ljubićasta.“
„U redu...“ Stavi joj ruku ispod brade i podigne je, tako da su oči djevojke usmjerene prema gore. Sam se nagne preko njezinog ramena, odakle ima dobar pogled na njezino bujno poprsje.
„Dopusti meni.“ Prošapće. Spusti ruku i odjednom ispod prozirne majice na tijelu djevojke izvuče prekrasan cvijet. Bijelu orhideju.
Publika poludi. Začuje se nevjerojatno glasan pljesak. Djevojka napokon počne disati normalnim tempom, s širokim osmijehom na licu.
„Oh, oprosti, rekla si ljubičasta.“ Kaže s osmijehom na licu. Podbaci cvijet u zrak, a kada ga ponovno uhvati, njegove latice su nježno ljubičaste boje.
Djevojka, Emily, presretna potrči na svoje mjesto. On stane na središte pozornice. Pokloni se, ovaj put ga reflektori obasjavaju još jačim svjetlom nego prije.
„S vama je bio Veliki Eduard, laku noć!“ Poviče, što glasnije može. Još nekoliko trenutaka i zastor se spusti, ostavivši ga samog.
Gotova je još jedna večer. Još jedna večer ispunjena neprestanim pljeskom i uzvicima. Sa smješkom na licu, Eduard skine crni šešir ispod kojeg proviri njegova crna kosa.
Prošeće do svog radnog stola na kojem ugleda hrpu pisama. Obožavateljice. Navikao je. Prijala mu je sva pažnja koju je dobivao, zaista je.
S osmijehom na licu napusti prostoriju i uputi se prema svome hotelu. Druga noć u New Yorku je gotova. Još tri.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My magician
ContoA možda i nije tako pametno zaljubiti se u mađioničara. Ipak može nestati kada god poželi.