5💔

188 17 7
                                    

Martinus

Jen jsem stál a koukal, Elena odešla a my tam staly a koukali. Ostatní si něco šuškaly. "Ty jo" řekl Marcus. "Buď ticho" řekl jsem mu a vydal se ze školy. Před školou byla hlouček lidi, a mě strašně zajímalo kdo tam je. Tak jsem tam šel a hádejte. Byl tam Alex a Elena.

Žárlil jsem. Ale proč? Mám Emily, nebudu kvůli ní smutný. Tak jsem si jen odfrkl a šel směr domu. "Počkej! Co Elena" zeptal se Marcus když se ke mě dobelhal. "Coby? Vybrala si" řekl jsem a Marcus se zastavil. "Vybrala si? Vážně? Co by jsi dělal ty kdybych tě měsíc ignoroval?" zeptal se. Já se zamyslel. "Asi to stejný" povzdechl jsem si.

"Ona tě milovala, mě to řekla jako první. Přála si aby ses to nedozvěděl. Ale ty jsi tam musel jít a slyšel to. Nechtěla ti ublížit, proto ti to neřekla" řekl Marcus. "Jako dlouho mě milovala?" zeptal jsem se. "No říkala dva měsíce" řekl. "To jsem ještě s Emily nebyl. Ach jo" řekl jsem a šel domů.

Elena

Šly jsem s Alexe do cukrárny. "Hele co si dáš?" zeptal se mě Alex. "Čokoládový muffin" řekl jsem. On se jen zasmál a objednal to.

Tak jsme si sedli ke stolu a čekali na objednávku. "Takže jak dlouho se ti líbím?" zeptala jsem se. "No asi rok" řekl a usmál se. "Hele nebude to jako ostatní holky, že ne? Že se se mnou vyspíš a odkopneš mě." řekla jsme a sklopila pohled. "Eleno, ty jsi krásná holka. Byl bych vůl kdybych tě nechal" řekl a chytil mě za ruku. Já se usmála.

"Tak jaká je tvoje oblíbená barva? Pověz mi něco o sobě" řekl a usmál se. Má krásny úsměv. A ty bíle zuby, jsou jako perly.

"No jsem Elena Lick, je mi 17 a bydlím s rodiči. Táta je doktor a máma právnička. Miluju fialovou a černou barvu. Taky miluju muffiny a čokoládu." řekla jsem. "Řekneš mi teď ty, něco o sobě?" zeptala jsem se.

"No jmenuji se Alex Brown. Je mi 17 a miluju černou barvu. Mám tetování a bydlím jen s tátou. Ve škole jsem proslulý jako badboy" zasmál se. "Ty nemáš mámu?" zeptala jsem se.  "No umřela když jsem byl malý" řekl a upil si že svého cappuccina.

Potom jsme si povídali a smáli se všemu možnému.

.......

"Hele já už půjdu domů" řekla jsem mu. "Tak jo, chceš doprovodit?" zeptal se a zaplatil. "Jak chceš." řekla jsem a šla. Samozřejmě že šel se mnou.

.......

"Tak se uvidíme v pondělí" řekl když jsme byly u domu. "Jo v pondělí, tak ahoj" řekla jsem. "Ahoj" řekl a políbil mě na ruku. Potom zmizel do tmy.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Broken heart 💔(Marcus&Martinus) Kde žijí příběhy. Začni objevovat