16💔

144 16 0
                                    

Elena  

Ležela jsem v posteli a koukala do stopu, co budu dělat? Nechci jít k tátovi. Chybí mi, tak strašně mi chybí. S ní jsem si rozuměla skoro ve všem. Alex vedle mě spokojeně spal a já pořád nemohla usnout. "Copak je?" zeptal se Alex, ani jsem nepostřehla že se probudil. "Ale nic, jen nemůžu usnout" pokusila jsem se usmát, ale stejně byla tma takže to nemohl vidět. "Aha, no tak pojď ke mě" řekl a přitáhl si mě k sobě, u něj mi by teplo.

Nakonec jsem stejně usnula, v jeho objetí a z půlky šťastná.

........

Probudily mě sluneční paprsky, prosvítaly přes žaluzie a bylo to dost nepříjemné. Tak jsem otevřela oči a rozkoukala se. Alex už tu nebyl, asi je dole. Tak jsem se zvedla a šla se kouknout do koupelny. Když jsem viděla svůj odraz tak jsem se malém lekla, no jo co nadělám. 

Otočila jsem se na patě a šla z pokoje dolu, Samozřejmě že tam byl Alex. Zrovna popíjel kafe. "Dobré ráno" řekl. "Dobré" řekla jsem a šla si sednout k němu.  Pohled se mi zastavil na jeho těle, měl tam dost tetovaní. Asi deset, no pro mě dost. "Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se.  "No já musím domů, no jako nemusím ale převlíknout se a tak" řekla jsem a zvedla se ze židle. "Tak počkej deset minut a já tě tam hodím" řekla zmizel někdo nahoře v pokoji. (Budeme dělat že je patek, protože já jsem se v tom úplně ztratila)

Martinus 

Víte co je blbý? Když přijdete domů a doma jsou rodiče, to to mohl Marcus klidně poslat. Ale co, budeme dělat jako by nic. Tak jsem vešel do kuchyně a ano byly tam, máma něco vařila a táta četl. "Ahoj" řekl jsem a oba se na mě kouknuli. Máma přestala vařit a šla mě obejmout. "Tak jak ses měl? Co jste dělali?" zeptala se a šla zase vařit. "Jo dobře, no vždyť víš. Hráli fotbal a tak" řekl jsem.

Ona jen přikývla a dál se k tomu nevyjadřovala, tak jsem šel do pokoje. Tam seděl na posteli Marcuse a koukal do mobilu. "Brácha spletl sis pokoj, tohle je můj. Ty máš vedle" řekl jsem mu a šel si sednout, motala se mi hlava. "Promin" řekl a kouknul na mě. Já jen přikývl a nic neříkal. "V pohodě?" zeptal se. "Jo dobrý" řekl jsem mu nazpět.

"Na tady máš, doktor říkal ať to bereš pravidelně. A já ti to budu hlídat" řekl a podal mi prášek, já se usmál. "Diky" řekl jsem a polkl ho. 

........

"Kluciii!!" uslyšeli jsem ze zdola. Kouknuli jsem se na sebe a rozesmáli se. "Emma" řekl jsem. Ta za chvilku přiběhla do pokoje a skočila na postel. "Ahoj, jak se máte. Ráda vás vidím" řekla a usmála se na nás. "Ahoj, jo máme se fajn a taky tě rádi vidíme" řekl jsem a Marcus přikývl. "Tak co budeme dělat? Pojďte si se mnou hrát" řekl a udělala štěněcí oči. "No tak jo" řekl jsem a vstal, šel jsem za Emmou do jejího pokoje. Marcus šel za námi a smál se. Vždycky jí řekneme ano.

Tak jsem si hráli s panenkami a tak, ano my. Marcus a Martinus si hrajou s panenkami. No jo, co by jsme pro ni neudělali že jo.

Ano pořád žiju, omlouvám se že dlouho nebyla, no podle mě to byla dost dlouhá doba. Ale snad se bude líbit, konečně je tam i Emma!.



Broken heart 💔(Marcus&Martinus) Kde žijí příběhy. Začni objevovat