Elena
Tak jsem tedy čekala na Alexe, ten když po patnácti. Ano patnácti, říkal deset ale no kluci. Tak jsme jeli ke mě. Budeme muset ještě vyřešit to s tátou, neozval se mi nic. Pohřeb mámy bude za týden.
Tak když jsme vystoupily tak jsem šla hned dovnitř, s Alexem jsme se po cestě ještě domluvily že budu u nich. Jeho rodičům to nevadí tak jsem si zabalil věci, oblečení a elektroniku a šla zpátky.
Dala jsem to do kufru a šla si sednout na místo spolujezdce. Povzdechla jsem si a jelo se. Po cestě nikdo nemluvil. "Hele dobrý?" zeptal se mě Alex po dlouhé době mlčení. "Jo v pohodě, jen mi chybí. Byly jsme si tak blízké" řekla jsem. "Neboj máš mě" řekl a chytil mě za ruku, potom se zase věnoval řízení.
Martinus
S Emmou jsme si hrály celý den. Ona nakonec usnula na zemi, tak jsem ji donesl do pokoje a zavřel dveře. Rodiče někam jeli, zase něco důležitého prý. "Tak a co teď?" řekl jsem si nahlas. "Můžeš se jít se svým dvojčetem koukat na film" řekl Marcuse který se opíral o rám dveří. "No tak jo" řekl jsem a šel za ním, samozřejmě jsme šli do mého pokoje, Marcus tam nemá uklizeno.
"Tak co si pustíme?" zeptal jsem se Marcuse, který bral notebook. "Nějaký horor?" nevrhl. "Víš že horory nemusím" řekl jsem. "Neboj budu tady s tebou, klidně tady budu přes noc. Na zemi" řekl a já se usmál.
"Ano nápad, nebudeš na zemi" řekl jsem se smíchem. "Jak myslíš" řekl a pustil nějaký horor. Sestra se to jmenovalo. Já se lekl hned na začátku, zato Marcus byl v klidu.
Právě když tam bylo něco strašidelného tak se ozval zvuk dveří. Já se tam kouknul a byla tam postava. Slyšel jsem kroky jak se přibližují. Uviděl jsem obličej a potom jen tmu.
.....
"Emmo nebreč, je v pohodě" řekl někdo. "J-já ho ne-nechtěla vy-vylekat" řekla pláčem. Já pomalu otevíral oči a kouknul se kolem sebe, uviděl jsem Emmu jak brečí a Marcuse.
"No vidíš už je vzhůru" řekl Marcus a usmál se. Emma se na mě koukla a vběhla mi do náruče. "Promiň " řekla. "To je v pořádku" řekl jsem. "Ty jsi mi ale hrdina" zasmál se Marcus. "Já říkal že nemám rád horory" řekl jsem na obranu.
"Můžu spát s vámi?" zeptala se Emma. "A jo. Proč vlastně nespíš.?" zeptal jsem se. "Nemůžu usnout" řekla. "No já nevím jestli se sem všichni tři narveme" zasmál jsem se.
Ale nakonec se to povedlo. Marcus mě objímal se zadu a já objímal Emmu, pak jsme usnuli.
ČTEŠ
Broken heart 💔(Marcus&Martinus)
Fiksi PenggemarJde přestat milovat? Tuhle otázku si pokládá Elena. Nejlepší kamarádka Marcuse a Martinuse. Ano zamilovala se, právě do Tinuse. Jenže on má holku, jak to bude dál? Změní se k nepoznání, nebo zůstane stále to hodnou dívkou? Co bude dělat Martinus? Ja...