Elena
Ležela jsem na posteli a brečela. Pak jsem se posadila. Ne! Nebudu brečet kvůli někdo kdo mě nechce. Tak to říkal Alex. Je vidět že se mu líbím, a on mě. Ať jde Martinus k šípku. Já se bez něj obejdu.
Když už mám ten nový účes, mohla bych se líp oblékat. Víc odvážně. Když teď budu asi chodit s Alexem. Tak jsem se zvedla a šla ke skříni. Tam jsem si připravila oblečení do školy.
Ať se pořádně koukají. Elena Lick jim to nandá.
Martinus
Marcus měl pravdu. Je s ním jeden den a už má jiné vlasy, za chvilku to bude oblečení a potom povaha. "Ach jo" řekl jsem. "Marcusi!" zařval jsem a koukal do stropu.
"Brácha? Potřeboval jsi něco?" zeptal se po chvilce zpoza dveří. "Půjdeš sem na chvíli?" zeptal jsem se. Pak jsem slyšel jen otevírání dveří a zavírání.
"Co tě zase deptá?" zeptal se a sedl si vedle mě. "Elena mě deptá, měl jsi pravdu. Už měla i jiné vlasy" řekl jsem a rozhodil rukama.
"Ach jo, pak ji vůbec nepoznáme. Já říkal že jsme to přehnaly" řekl. "No jo, ty máš vždy pravdu" řekl jsem mu nazpět.
Elena-Neděle
Ráno jsem vstala brzy, abych se připravila. Alex na mě bude čekat u skříněk. Tak jsem vstala, udělala si vlasy a namalovala se. Poté jsem šla dolů do kuchyně. Máma je pryč takže pohoda. Vzala jsem si peníze a jablko.
A mohla jsem vyrazit. Šla jsem pomalu protože jsem měla čas. Když jsem byla u školy tak jsem se nadchla, potom jsem vydechla a šla. Šla jsem takovým namyšleným způsobem. No co? Musí vědět že teď tu jsem hlavní já.
Všichni na mě koukali, některý si něco šeptaly a divili se. I Marcus a Martinus zírali. Já se na ně jen usmála a šla do školy. Taky jsem si koupila nový mobil. Iphone X. No peníze na to mám.
Došla jsem ke skříňkám a dala si tam věci. "Ahoj" řekl někdo. Otočila jsem se a tam stál Alex. "Ahoj" řekla jsem a zamkla skříňku. "Vypadáš jinak, jako hezky" řekl a usmál se. "Díky, potřebovala jsem změnu. Jdeme?" zeptala jsem se a společně jsme se vydali do třídy.
Ve třídě to bylo taky, všichni na nás koukali. No ještě se nestalo aby badboy chodil s holku dýl než dva dny.
"Hele já vím že je to narychlo, ale nechceš se mnou chodit? Budeš sedět s náma u stolu" řekl. Já přemýšlela, ale odpověď byla jasná. Kdo by to nepřijal že jo. "No jasně" řekla jsem a skočila mu kolem krku. Potom jsme čekali až začne hodina.
Jo on ještě hraje fotbal, proto je tak oblíbený.
ČTEŠ
Broken heart 💔(Marcus&Martinus)
FanfictionJde přestat milovat? Tuhle otázku si pokládá Elena. Nejlepší kamarádka Marcuse a Martinuse. Ano zamilovala se, právě do Tinuse. Jenže on má holku, jak to bude dál? Změní se k nepoznání, nebo zůstane stále to hodnou dívkou? Co bude dělat Martinus? Ja...