Elena
Nejhorší věc na světě, škola. A ještě tam uvidím ty dva, no nevím jestli to zvládnu. Budu se k nim chovat tak jak jsem se chovala, nafoukaně. Snad mě pak nechají na pokoji.
Tak jsem vstala a vzbudila Alexe, no snažila jsem se. Ale moc to nešlo. Ale po asi pěti minutách mu zazvonil budík, tak hned vyletěl do sedu.
"Tak já si tě tu budím, a tebe vzbudí budík. Csss" řekla jsem uraženě. "Promiň, mám tvrdé spaní" řekl a tak jsme se začali chystat do školy.
.......
"Prý ji umřeli rodiče, ale vypadá jako by ji to nevadilo" zaslechla jsem na chodbě. Měla jsem nutkání za ní jít a řvát na ni jak mi to je líto. Ale tohle jsem teď já, neprojevuju city.
Šla jsem chodbou a koho vidím, dvojčata Marcuse a Martinuse. Ty jsi to ke mě kráčeli, ale ty výrazy. Co se asi stálo?
Prošli okolo mě a skoro mě povalili na zem. "Hej! Co si o sobě myslíš.?" zařval jsem na ně a oni se otočily. Všichni teď koukali na nás. Oni se na sebe jen koukli a přikývli.
"O promiň, urazily jsme tě. To je nám tak moc líto" řekl Marcus s úšklebkem. "Ta ironie je cítit až sem" řekla jsem se smíchem. "Jo tak tvůj nos cítí i ironií" ušklíbl se. "No nedivím se když ho máš tak vysoko. Skoro dosahuje stropu" řekl a ostatní se zasmáli.
"Co si o sobě vůbec myslíš? Ty parazite" řekla jsem hnusně. Možná jsem to přehnala, ale on první. "Hele Marcusi stačí" řekl Martinus a Marcus udělal krok vzad.
"Eli, myslel jsem že tě znám. Ale tohle není ta holka co jsem znal, není to ta holka co miluju. Ale když chceš hrát hru, fajn" řekl a šel ke mě.
"Za měsíc bude soutěž, pěvecká soutěž. A kdo ji vyhraje ten bude král školy, na rok" řekl a zasmál se. "Ale vás nejde překonat, jste zpěváci" řekla jsem se strachem.
"Ty jsi začala tuhle hru, my jen přidáváme další pole. Měla sis rozmyslel s kým si začínáš" řekl a otočil se. Popadl Marcuse za ruku a odešel. Všichni na mě koukali, ale potom začalo zvonit tak odešli. Alex mě rám nechal samotnou, já to chtěla. Je nepřekonám, jsem v háji. Musím to s nima vyřešit.
ČTEŠ
Broken heart 💔(Marcus&Martinus)
Fiksi PenggemarJde přestat milovat? Tuhle otázku si pokládá Elena. Nejlepší kamarádka Marcuse a Martinuse. Ano zamilovala se, právě do Tinuse. Jenže on má holku, jak to bude dál? Změní se k nepoznání, nebo zůstane stále to hodnou dívkou? Co bude dělat Martinus? Ja...