15💔

151 14 4
                                    

Marcus

By mě zajímalo co mi nechce říct. "Tak?" zeptal jsem se, on si kousal dolní ret. Bylo vidět že je nervózní. "No já asi vím od čeho mi je zle, a není to že jsem nemocný" řekl.

"Cože ? Tak co ti je?" zeptal jsem se potichu, měl jsem strach. "No koukal jsem na internet a asi otrava krve" řekl mi v klidu. Otrava? Krve? Musí do nemocnice.

"Musíš do nemocnice, žádné odmlouvání. Jak dlouho to víš?" zeptal jsem se. "No jeden den" řekl potichu. "A jak můžeš mít otravu? Máš někde něco?" zeptal jsem se.

"No tady" řekl a ukázal nohu, měl tam škrábanec, od kotníku po koleno. Tak jsem ho popadl a jeli jsme do nemocnice. Nikdo po cestě nepromluvil. Neměli jsme si co říct.

Když jsme tam dojeli, Marcus mě vzal za ruku a táhl do nemocnice. Šel k recepci a já si zatím sedl na židli.

On po chvilce přišel a sedl si vedle mě, potom jsme čekali. Asi na doktora, který vážně přišel. "Dobrý den, vy jste Martinus?" zeptal se mě. "Ano" řekl jsem. "Pojďte za mnou" řekl a tak jsem šel, ještě jsem se kouknul na Marcuse a ten se usmál.

......

"Takže, udělali jsme ti testy a bohužel máš pravdu, nevíš jak se ti to mohlo stát?" zeptal se. "No věděl bych" řekl jsem a vytáhl si kalhoty, ukázal jsem mu tu ránu. Řízl jsem se asi o kámen nebo co. "Sestro!" zavolal, ta hned přišla. "Ano?" zeptala se. "Vydezinfikovat a závázat" řekl a šel něco zapsat.

Tam mi to sestra očistila a zavázala. "Takže, předepíšu ti léky které budeš brát. Je to důležité" řekl a dal mi to. Potom šel ven a ještě něco řekl Marcusovi, ten jen přikývl.

Potom jsme jeli domů. "Proč jsi mi to neřekl.?" zeptal se Marcus. "Nechtěl jsem tě tím zatěžovat, máma se to nemusí dozvědět jo" řekl jsem. "Jak nemusí! Musí" řekl a vzal mobil, psal samozřejmě mámě.

"Jestli ji to pošleš, tak s tebou už nepromluvím"  řekl jsem výhružně. On si jen povzdechl a uklidil mobil do kapsy." Díky" řekl jsem.

"Hele nevíš co je s Elenou.?" zeptal jsem se Marcuse. "No nevím, asi je u Alexe. Jo a asi je na tom dost špatně." řekl. "Proč myslíš?" zeptal jsem se. "Umřela ji máma" řekl a koukal dál z okna. Umřela? A já s ní nebyl!

Doufám že vás to ještě baví.

Broken heart 💔(Marcus&Martinus) Kde žijí příběhy. Začni objevovat