Adamlar || Kendime Çaylar
Başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz.
***
08.09.2018 , 23.580537 *** ** ** : Bugün, doğum günün.
0537 *** ** ** : Bugün, doğum günüm.
0537 *** ** ** : On yedinde on sekiz olmak tarifsiz bir duygu.
0537 *** ** ** : Avunabildiğim sayılı şeylerden biri senelerimizi beraber doldurmak.
0537 *** ** ** : Eskiden kalbinde olan kişinin hala aklında olduğunu bildiğim için bu cesaretsizliğim.
0537 *** ** ** : Onu tamamen aklından çıkardıktan sonra, karşına çıkmak için bir cesaret kazanacağım.
0537 *** ** ** : Fakat o zamana kadar seni sadece uzaktan izleyebilirim.
0537 *** ** ** : Seni sadece uzaktan sevebilirim.
0537 *** ** ** : İyi ki doğdun gün ışığım. (23.59)
0537 *** ** ** : Doğum gününde gördüğün son şey bu sözlerim olsun istedim.
0537 *** ** ** : Seni seviyorum. (00.00)
0537 *** ** ** : Ama bunu yüzüne söylemeye cesaretim yok.
Görüldü.
***
Selamlar! Uzun zamandır texting okuyorum ve beni dünyadan biraz olsun soyutlaştırıp güldürdüğünü fark ettim bu süreçte. Bu yüzden 'neden olmasın?' dedim ve ben de aklımdaki birkaç bir şeyi dökmek istedim buraya. Elbette kitap diyebileceğim değerde bir şey değil. Çünkü söylediğim gibi sadece yüzümü güldürmesini sevdiğim için denemek istedim yazmayı. Kurgu aklımda yok. Sadece isimler ve karakterlerin davranışları var aklımda. O an içimden nasıl geliyorsa öyle yazacağım. Duygusal olduğum anlarda sizi ağlatıp mutlu olduğum anlarda kahkahalara boğabilirim :) Bu tamamen ruh halimi yansıtacak bir kurgu olacak benim için.
Bu bölümü sadece giriş kısmından oluşturdum. Bir sonraki bölümler bundan daha uzun olacak ama uzun sayılabilir nitelikte olmayacaklar tabii ki. Hemencecik okunan bölümler daha güzel oluyor bence kwksjwjs
Neyse, umarım buraya kadar okumuşsunuzdur wwkslwjdj
Sizi seviyorum^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN IŞIĞI [ Texting ]
Teen Fiction0537 *** ** ** : Bugün, doğum günün. 0537 *** ** ** : Bugün, doğum günüm. 0537 *** ** ** : On yedinde on sekiz olmak tarifsiz bir duygu.