Deel 1

113 4 10
                                    

northafricano
taylorherron24
_Chocolateh_
AchrafAgga
arabische_prinsesjes
Belleza_marroqui
-AnnaKristina-
anissa1214
anissa1214
berkaniaa_21
bouhbassikram
fikri2140
bouhbassikram
dikradikra12
ikhouvanmezelf12
ikkenjouniet
IkramGuerbaoui

Pov Chiara

,,BOUTHAINA GEEF ME FUCKING TELEFOON TERUG" schreeuw ik geïrriteerd als ik zie dat Bouthaina het bos inrent.

,,HAHAHAH KOM PAKKEN DAN" schreeuwt ze terug.

,,euh meisjes niet te ver gaan he" zegt onze mentor bezorgd terwijl die de tenten opzet.
,,ja zeg dat maar tegen die drukte maker daar" zeg ik zuchtend en wijs naar Bouthaina die dansend met mn telefoon ervandoor gaat.

,,jeetje zeg kan dat kind ook nooit normaal doen" hoor ik mijn mentor zuchten waardoor ik moet lachen.

Opeens hoor ik mijn telefoon afgang en ik hoor het liedje van Why dont we en die wordt alleen afgespeeld als Zach me belt.

Zach is trouwens mijn vriendje voor degene die nog niet wisten.

,,OMG BOUTHAINA KLAAR GENOEG GEEF" schreeuw ik en ren voor zover ik kan achter bouthaina die harder begint te rennen.

,,HALLOOOOOO" roept ze in de telefoon. Shit ze heeft opgenomen.

,,,CHIARA HET IS JE BOYFRIEND" schreeuwt ze hard.

,,okeee geef die fucking telefoon dan" roep ik weer.

,,nee" zegt ze dan eigenwijs.

Ik slaak een zucht en als ik zie dat ze langzamer begint te lopen, ren ik zonder geluid te maken naar haar toe en duw haar aan de kant zodat ik die telefoon kon pakken.

Bouthaina glijd weg een grot in en ik hoor haar gillen.

,,WEJO WAT IS DIT DAN" hoor ik haar roepen.

,,CHIARA HELP ME EENS NAAR BOVEN DAN IS KKR GLAD" roept ze weer.

,,Hey Zach baby" zeg ik flirtend in de telefoon.

,,oh hoi schat ik had net Bouthaina aan de telefoon, echt funny meisje, ik heb me rot gelachen om haar" zegt hij dan, een steek van jaloezie raakt mn hart.

Ik knijp me ogen dicht en
,, is dat Bouthaina?" Vraagt Zach dan.

,,ja" antwoord ik droog.

,,wat is er met haar" hoor ik hem bezorgd vragen.

,,niks ze mankeert niks ze staat gewoon naast mij" zeg ik snel.

,,HELEMAAL NIET VUILE VONKER IK KAN HIER NIET MEER UITKOMEN" schreeuwt ze dan.

,,huh Bouthaina heeft hulp nodig" zegt Zach weer bezorgd.

,,eh ja doei schat ik bel je zo" zeg ik snel en hang op voor hij ook maar iets kan zeggen.

,,zeg sorry en ik help je" zeg ik dan.

,,nee fuck you bekijk het maar ik zeg geen ene kkr sorry, niet tegen jou, tegen niemand" hoor ik haar eigenwijs roepen.

,,het is heel moeilijk voor me om je serieus te nemen terwijl jij daar beneden zit en ik hierboven." Zeg ik dan kattig.

,,het is heel moeilijk voor me om je serieus te nemen terwijl jij daar beneden zit en ik hierboven" hoor ik
Haar me napraten.

,,Oke dan tog niet" zeg ik dan en wil weglopen.
Ja hallo ik ga haar toch niet helpen als ze zo stom doet.

,,WOLLAH ALS JE WEGLOOPT IK ZEG TEGEN PAPA JE GAAT ZIEN" roept ze dan.

Alsof ze rook dat ik
Weg wou lopen.

Kijk meestal zijn we echt leuk met elkaar maar andere keren dan is ze fucking irritant.

,,oke ik kom" zeg ik dan maar ook
Ik glij uit door die poortje en ik val
Op bouthaina die net wou opstaan.
,,AUUU KKR DIKZAK WAT DOE JE HIER" roept ze pijnlijk en ik heef haar een hand en help haar opstaan.

,,kon je geen touw pakken ofzo in plaats van hier te komen," zegt ze dan boos.

,,ja hoe moet ik dat weten" zeg ik dan bang.

,,ik
Moet hier snel weg want jij en ik in een kamer gaat niet samen." Zegt ze dan en wilt de helling weer opklimmen om hit de grot te komen.

,,ja dat gaat niet werkenn hoor" zeg ik dan ietwat geïrriteerd.

We blijven tegen een muurtje zitten, en we kijken om ons heen.

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu