Ze vertelt me het hele verhaal van de grot en poeder.
,,Maar jij bent dan de eerste, DUS DAT MAAKT JOU EEN ORGINAL, owerie ik ben gewoon bevriend met Orginal" roep ik.,,sssttt" zegt ze dan.
,,wat the fuck is een Orginal En hoe weet jij dat allemaal?" Vraagt ze me niet begrijpend.
,,mijn neef js een weerwolf en hij had vertelt dat de eerste opkomende vampier die in aanraking komt met die poeder een vampier word" zeg ik dan.,,maar Chiara is dus ook een Orginal" vraagt ze mij.
,,nee dan moet zij een weerwolf zijn" zeg ik alsof het niks is.
Ze kijkt me aan met knipperende ogen.
,,nogmaals hoe weet jij dit allemaal" vraagt ze weer.
,,zoals ik al zei mijn neef is een weerwolf en hij leid een hele pack! En daarbij mijn zusje kijkt steeds The Orginals, is zo een neppe vampier serie, maar wacht eens even jij hebt die poeder op dus dat betekent eigenlijk dat je fucking 3000 jaar oud bent" zeg ik ongelovig.
,,serieus? Ik voel me anders niet zo hoor" zegt ze lief. Waardoor ik moet lache.
,,nee schatje maar die poeder heeeft dat wel gedaan,. Dus je hebt de kracht van een 3000 jarige. GUCKING sterk en ohja je moet weten dat als een weerwolf een gewone vampier bijt, dat die vampier dood kan gaan maar als een weerwolf jou bijt krijg je alleen hallucinaties. Thats all" zeg ik om haar gerust te stellen.Ik kijk haar aan en oppeens zonder dat ik
Doorheb zoen ik haar.Ze zoent me terug en onze tongen spelen een vurig spelletje.
Ik trek haar op mijn schoot en laat mijn handen op haar billen en knijp erin waardoor me moet lache, tegen mijn lippen aan.
Oppeens hoor ik een zacht geschreeuw, ik ben namelijk nog geen weerwolf maar als ik iemand vermoord dan activeert dat mijn weerwolf curse.
Ze kijkt op aangezien ze die geluiden harder hoort en voor ik het weet is ze met haar vampier snelheid weg.
Ik zucht gelukzalig en ga achterover liggen met het idee dat ik haar net zoende.
Na een tijdje komt Zack de tent in en hij gaat zitten op de grond.
,,Je gaat nooit raden wat ik net heb gezien a bro" zegt hij bang.
,,wat dan?" Vraag ik.
JE LEEST
Its difficult.
FantasiChiara en Bouthaina zijn 2 zusjes van dezelfde leeftijd alleen met een andere moeder. Maar op dit moment wonen ze gewoon bij de moeder van Chiara. Chiara en Bouthaina hebben wel verschillende afkomsten, want ze delen niet dezelfde moeder. Chiara is...