Deel 6.

42 3 5
                                    

northafricano
taylorherron24
_Chocolateh_
AchrafAgga
arabische_prinsesjes
Belleza_marroqui
-AnnaKristina-
anissa1214
anissa1214
berkaniaa_21
bouhbassikram
fikri2140
bouhbassikram
dikradikra12
ikhouvanmezelf12
ikkenjouniet
IkramGuerbaoui

Pov Chiara.

Ik pak haar hand en ze kijkt me aan, ze laat haar oren in een reflex los, en kijkt me aan met felrode ogen, ze pakt mijn arm Beet, en ik deins achteruit.

,,Omg Bouthaina doe normaal" roep ik bang.

Ze knippert een keer en ze valt oppeens neer en ik slaak een gilletje.

Wtf was dat met haar ogen?

Ik kijk naar de manier hoe ze slaapt, ze slaapt alsof er niks gebeurd is.

Wat was dat nou net?
En waarom waren die ogen van haar rood? En oppeens had ze sterkere grip.
En ineens groeide die hoektanden van haar.?
Het was zo fucking eng? Alsof ze in een trans zat.

Oppeens doet mijn rug pijn en ik schreeuw het uit van de pijn, want ik hoor het letterlijk breken.
Ik schreeuw nog een keer maar Bouthaina slaapt nog altijd door.
Wtf?

Na een tijdje stop het en ook nu word alles weer zwart voor mij en val ik in slaap.

Pov Zach

,,It's not just me, no, you feel it too
You know and I know, we lost the lotto
It's like our love cut the line in two
We're on different sides though, lost in the echo
Our lips are moving, they're makin' words
Words turn to riddles, we make it worse
'Cause I'm not listening, and you're not listening, no
We try to fix it, it never works
We go, breaking up like cell phones
When I speak, 'cause you don't listen when I talk
Dial tone, nothing but that high note
When you speak 'cause I don't listen when you talk
Ooh, yeah, don't think we'll ever get better, better
Gets worse with every letter, letter
Dial tone, nothing but that high note
On repeat 'cause we don't listen when we talk
If we could speak like we're trying to
Share conversation, communication-" zing ik terwijl ik naar de afgesproken plek loop op het eilandje Mako, ik ben van plan Chiara en Bouthaina te verassen.

(Liedje heet trouwens Talk van Wdw😍💿)

Ik loop door en haal wat bladeren en takken uit me gezicht en dan zie ik de plek. Er staan allerlei tenten en ik zie iedereen heen en weer lopen.
Maar ik zie nergens Bouthaina, ohja en Chiara zie ik ook niet.

Ik zucht en loop door al snel heeft Corbyn me in de gaten.

,,zo zo meneertje Herron! Was je tog van plan op te komen dagen" zegt Corbyn lachend. En de meester kijkt op.

,,oh dag Zach wat fijn dat je erbij bent, nu kan je Corbyn en de jongens helpen met hout sprokkelen." Zegt mijn docent.

Ik steek mijn duim op enn Elijah steekt zijn middelvinger op.

Mevrouw van Eiken schud haar hoofd heen en weer en doet een deken om haar zelf heen.

,,Kanker kech dat ze is! Tfoe ze doet amper iets" zegt Elijah geïrriteerd en pakt de houtblokken en draagt ze zonder moeite naar het kampvuur,

,,waar is Trouwens Bouthaina? En Chiara" vraag ik dan en zoek de plek af met mijn ogen.

,,Ze zitten in hun tent voor straf nadat ze hebben gevochten om mij" zegt Anouar lachend.

,,donderop a vonker " zegt Elijah en pakt de nieuwe lading brokken hout en ook die sleept hij naar de kampvuur.

,,tuurlijk niet" zeg ik dan tegen Anouar en hij kijkt triomfantelijk door de groep.

,, Daniel" roep ik als ik zie dat Daniel naar me toe loopt.
,,Ewa bradda" zegt hij dan en geeft de meisjes achter hem een knipoog.
,,heb je jonah, Jack en Lewis gezien?" Vraag ik dan.

,, ze staan meisjes te fixen bij de ingang, maar dat is een heel end lopen" zegt Daniel lachend.
Ik knik en neem plaats.

,,pff ik wil niet al die dingen sjouwen." Zeur ik.

taylorherron24

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu