Pov Daniel
Wat jullieee ook niet weten isss dat Bouthaina...... gewoon zwnager kan worden.Jaaa ik weet vampiers kunnen niet zwanger worden, maar zij is bijzonder, zij is een Hybride zodra die hybride in haar geactiveerd word kan ze baby's krijgen, want ze is half wolf half vampier dat boem je een hybride en je hebt er maar een van en wolven kunnen wel voortplanten.
Misschien maken ik en mn matties haar wel zwanger.
Want nu haar humanity uit is kan ik doen wat ik wil.
Doordat haar humanity uit is boeit haar niks meer.
Pov Chiara.
Ik kijk blij naar mijn pack, ja mensen deze wolven zijn nu mijn pack ze zijn alemaal getransformeerd naar mensen en er zit een knappe tussen😍. Zijn naam is Melvin.
,,Chiara we kunnen niet met het feit leven dat jou zusje een Orginal is" hoor ik Keyla zeggenntegen mij.
,,ja zeker als ze haar Humanity knop uitdoet als ze die uitdoet zijn we verloren" zegt Thomas dan.
,,ja het idee dat ze ons elke moment kan pakken is angstaanjagend" zegt Melvin.
,,wat is een humanity switch
,,je hoeft je geennzorgen te maken Bouthaina zou ons juist helpen als we in gevaar zijn" zeg ik beslist.,,ohja en wat levert dat haar op, waarom
Zou een Orginal hopeloze weerwolfjes helpen" zegt Thomas dan.,,jij bent levenloos" hoor ik een stem zeggen ik
Draai me om en zie Bouthaina.Alle jongens kijken haar bang aan, maar je ziet ook een stukje lust in hun ogen.
,,Pak haar" zegt Melvin.
Bouthaina lacht en staat klaar.
,,bring it on baby" zegt ze lachend en doet met haar handen dat teken (zovan Kom dan)
Ik ga voor de pack staan en spreid me armen.
,,Neee nee nee Niemand gaat haar pijn doen" zeg ik snel.,,ik heb jou hulp niet nodig" hoor ik Bouthaina zeggen.
,,jawel ik bedoel hallo 30 wolven tegen 1 vampier?" Vraag ik haar en ik hoor de wolven lachen.
,,dat had je niet moeten doen nu zet je meer levens op het spel maar ja het is wat het is" zegt ze SERIEUSSS.
Melvin wilt aanvallen maar Bouthaina duwt hem met een snelle vampier snelheid weg op de grond...
JE LEEST
Its difficult.
FantasyChiara en Bouthaina zijn 2 zusjes van dezelfde leeftijd alleen met een andere moeder. Maar op dit moment wonen ze gewoon bij de moeder van Chiara. Chiara en Bouthaina hebben wel verschillende afkomsten, want ze delen niet dezelfde moeder. Chiara is...