Deel 7.

38 2 3
                                    




Pov Zach.

,,bro je klinkt als ijen meisje nu weyow" hoor ik Jonah zeggen, met beide 2 meisjes aan zijn zij.

,,hahahaaa Ewa neef, al die meisjes aan je zij maar tog kan je Bouthaina niet uit je hoofd zette he" zegt Corbyn lachend.

,,nooit" zegt hij naar waarheid en loopt weer door met de meisjes achter hem aan.

,,ik zie jullie later" hoor ik hem nog zeggen.

,,Elijah ik kan niet slapen kan je bij me komen" horen we Bouthaina roepen. Ik kijk op en zie haar op handen en voeten zitten in de opening van een mini tent.
Ze zit op doggy style, het enige wat er ontbreekt is mij erachter.

SHIT ZACH JE HEBT EEN VRIENDIN FOCUS.

Ik kijk haar aan en verbeeld me dat ze twerkt.

*verbeelding*

,,TWERK TWERK TWERK TWERK TWERK TWERK THAT ASS TWERK TWERK TWERK TWERK TWERK TWERK" hoor ik een stemmetje roepen.

Oppeens zie ik Bouthaina twerken en ze zakt helemaal naar beneden.
Ik loop er naar toe en wil in haar kont knijpen.
Maar er gaat iets mis.

,,Zach, Zach, Zach" hooor ik haar kreunend zeggen.

*Einde verbeelding*

,,zach, Zach, Zach." Hoor ik oppeens en bouthaina staat voor me en knipt in haar vingers.

,,je kijkt fucking lang het is gewoon eng geworden man" roept Bouthaina ineens.

Ik
Raak uit mijn trans en schud mijn hoofd.

,,Ja isgoed ik kom eraan" hoor ik Elijah zeggen en hij zet de laatste lading houtblokken en loopt richting haar tent en geeft ons een knipoog.

,,damn veel plezier bro met dr"
,,maak er een leuke nacht van"
,,geef gas op haar"

Hij schud zijn hoofd lachend en gaat haar tent in..

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu