northafricano
taylorherron24
_Chocolateh_
AchrafAgga
arabische_prinsesjes
Belleza_marroqui
-AnnaKristina-
anissa1214
anissa1214
berkaniaa_21
bouhbassikram
fikri2140
bouhbassikram
dikradikra12
ikhouvanmezelf12
ikkenjouniet
IkramGuerbaouiPov Bouthaina
,,Bouthaina, Chiara, jullie mogen verkoping de tent niet meer uit." Zegt onze andere docent van der Veen boos.
,,wesh zijn jullie ongesteld man" zucht ik en leg een grote kleed op de grond en ga erop liggen.
,,Bouthaina chop chop" zegt Mijn mentor dan.
,,oeff weyow meneer jullie maken mij gek man" zeg ik boos en loop naar mijn tent toe.
Oppeens krijg ik een steek in mijn tanden en wang, en ik val met mijn knieën op de grond, ik hoor een akelige piep en ik hou mijn handen voor mijn ogen.
,,AAAAAAA" gil ik.
,,Word je soms vanachter gepakt door Anouar" roept Corbyn maar ik negeer het want mijn oren doen echt pijn.
Chiara komt naar binnen gehaast, en ze kijkt geschrokken als ze me ziet en knielt neer zodat ze bij me kan.
Ze houd me vast.
,,wat is er bouthaina wat is er?" Roept ze bezorgd.
,,LAAT HET FUCKING STOPPEN" schreeuw ik.,,wat?" Vraagt ze kalm.
,,DIT GELUID" schreeuw ik weer.
,,ik hoor niks?" Zegt ze dan alsof het niks is.
,,wil je zeggen dat ik gek ben ofzo?" Vraag ik dan en de piep word steeds feller.Het lijkt alsof mijn tanden groeien, met de seconde zoveel pijn doet het.
Point of Vieuw Chiara.
,,ik hoor niks" zeg ik niet begrijpend. bouthaina is echt raar, ze gaf me gewoon een fucking hartaanval voor niks!.
Ik dacht even dat er iets aan de hand was met haar maar ze hangt weer de drama queen uit.,,wil je zeggen dat ik gek ben ofzo?" Vraagt ze boos en knijpt haar ogen dicht. Shit blijkbaar heeft ze echt pijn.
,,ja je bent gek ik hoor namelijk niks, Alleen de mensen hierbuiten". Zeg ik gestresst.
Ik pak haar hand en ze kijkt me aan, ze laat haar oren in een reflex los, en kijkt me aan met felrode ogen, ze pakt mijn arm Beet, en ik deins achteruit.
,,Omg Bouthaina doe normaal" roep ik bang.
Ze knippert een keer en ze valt oppeens neer en ik slaak een gilletje.
Wtf was dat met haar ogen?
JE LEEST
Its difficult.
FantasiaChiara en Bouthaina zijn 2 zusjes van dezelfde leeftijd alleen met een andere moeder. Maar op dit moment wonen ze gewoon bij de moeder van Chiara. Chiara en Bouthaina hebben wel verschillende afkomsten, want ze delen niet dezelfde moeder. Chiara is...