Deel 18

16 2 0
                                    

taylorherron24

Pov Klaus.(ook Orginal Vampire maar niemand durft dit Bouthaina te vertellen)

Ik kijk naar de mensen die van wolven weer terug veranderde naar mensen. Bouthaina staat strijdlustig voor ze met Chiara er tussen in.

Zal Bouthaina door Chiara vechten en zal ze alle wolven uitroeien? Of zal ik erin komen om het tegen te houden.

Ik kijk naar Bouthaina en zie haar mooie lichtbruine ogen stralen in het maanlicht.

Ik ben ook een Hybride een Orginal Hybride, Bouthaina denkt dat ze de enige is.

Maar ik heb die heks laten zeggen dat zij de enige is.
Ik ben trouwens de oudste Hybride , er zijn er maar 2! Zij en ik.

De mijne is al geactiveerd, alleen die van haar nog niet.
Net op het moment dat ze wil toeslaan ben ik er met mijn vampier snelheid binnen no time bij haar en ik hou haar vast bij haar schouders. Ze kijkt boos en duwt me weg.

,,Weyow wie ben jij" zegt ze geïrriteerd en draait zich om zodat ik haar kan aankijken.

Ze staart me voor een dikke 7 secondes aan en er komt een grijns op mijn gezicht.

,,ik verzoek je me los te laten" zegt ze beleefd er ingehouden woede.

,,oke oke love" zeg ik lachend en doe alsof ik me zelf overgeef en stap naar achter.

Ik ben trouwens Brits dus ik heb een Britste accent , waar elke vrouw op valt.

Sommige zinnen/woorden zullen Engels zijn!

,,let me go you stupid ass motherfucker" roep ik geïrriteerd.
Ik doe wat ze zegt maar als ze weer Een nieuwe poging probeert bij de wolven hou ik haar tegen.

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu