Deel 10

30 2 0
                                    


taylorherron24

Pov Elijah.

,,AAAHHHH" schreeuw ik als Bouthaina me in mijn nek bijt. Op een andere moment zou ik dit nouja.. sexy vinden want ik vind haar Leuk To be Honest. Maar we zijn besties voor lange tijd!

Ze zit op mijn schoot en ik voel hoe ze al het bloed zuigt.

,,stop stop" zeg ik zacht als ik me zwakker voel worden.

Ze laat los en kijkt me geschrokken aan, haar hoektanden zijn 😍. En dat bloed die eraf druipt is geweldig. Maar ze beet mij net.
Wow.

Ze veegt haar mond en er blijft nog een stukje bloed over. ,,omg sorry" zegt ze dan en kijkt naar me nek en bijt in de binnenkant van haar hand.

,,hier neem mijn bloed" zegt ze dan en bijt met haar hoektanden in haar arm waardoor het bloed eruit drupt. Alsof ze weet wat ze doet.

Ze brengt haar bloedende hand naar mijn mond, en ik zuig haar hand.

,haar bloed smaakt geweldig... zij is geweldig, ik laat los en zie hoe de wondje van haar hoektanden jn haar hand snel verdwijnt.

Ik pak haar hand en schrik.

,,hoe-" zeg ik en voel aan mijn nek maar er is geen wondje te bekennen meer.

,,heeft jou bloed me nou zojuist beter gemaakt" vraag ik dan en ze knikt en kijkt de andere kant op.

Ik doe mijn hand onder haar kin en dwing haar mij aan te kijken.

Ze kijkt me aan met haar prachtige onschuldige ogen en de aderen die zichtbaar onder haar ogen waren vermindert.

Ik raak onder haar ogen aan en ze schrikt.
,,ik ga je geen pijn doen" zeg ik om haar gerust te stellen.
,,ja maar ik ben bang dat ik jou pijn zal doen" zegt ze zacht.

,,nee dat gebeurt niet" zeg ik dan en kijk haar in haar ogen aan waardoor ik bijna erin verdrink.

,,ik heb je wel pijn gedaan" zegt ze en gaat mer haar hand over mijn nek waar ze me net gebeten had.

Mijn lichaam begint te tintelen vanwege haar aanraking.

Ze is zo knap en weyow 😍😍😍😍😍🤤🤤.

Oppeens kijkt ze naar boven en worden haar ogen rood.

,,Wat is er" zeg ik snel, ze schud haar hoofd en ik hou haar vast.

,,Mijn hersenen zeggen dat ik mezelf moet feeden with human blood or else i Will die" zegt ze bang.

,,I dont wanna die" zegt ze dan met tranen.

Ik stroop mijn mouw op en breng haar hoofd naar mijn arm.
Ze kijkt me dankbaar aan en bijt in mijn arm.

Ik knik dat het goed is, en ze stopt na een dikke 5 minuten.

Ze veegt haar mond en haar ogen worden weer normaal.

,,Dus je Bent een vampier" vraag ik haar dan.

,, blijkbaar wel ja" zegt ze dan.

Its difficult.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu