Je pátek brzy ráno a já vyprovázím Hannah na cestu do Milána.
Oblékám si na sebe černé přilehavé šaty s dlouhým rukávem, vysoké semišové šedivé kozačky nad kolena, černou koženou bundu a do ruky beru šedivou kabelku od Diora. Dělám si lehký makeup a své dlouhé blond vlasy kulmuju, abych měla hezký objem a vlny. Né, že bych se pořád nějak strojila, ale Hannah vždy fotí miliony novinářů do různých časopisů a za pár hodin jdu stejně k důležitému jednání, takže sfouknu více věcí najednou.
Hannah už je připravená v chodbě a má její obvyklý comfy look: Gucci tenisky, teplákovo-společenské kalhoty její značky a upnuté černé tričko, přes to hozenou koženou bundu a na prsou Gucci ledvinku. I přesto, že má svojí velkou značku, ráda nosí konkurenční značky. Má neskutečný smysl pro módu a nebere ohled na to, co jí vlastně konkuruje. Nosí to co chce.
V chodbě má 3 obrovské Louis Vuitton kufry, které jsou napůl prázdné, protože vždy přiveze spoustu nového oblečení.
Holky spí, protože je ještě brzy.
,,Pas mám, knihu mám, nějaký oblečení mám, naší fotku mám, talisman mám, kolekce je už připravená v kanceláři..." povídala si Hannah nahlas pro sebe
,,Sebe máš, to je nejdůležitější. O kolekci se postará Karl. Nikdy na nic nezapomněl. Buď v klidu." utěšuju jí
Sedáme do našeho rodinného auta, protože do našich malých sporťáků bychom všechny ty kufry nenarvaly a jedeme směr letiště. Karl už je připraven na letišti, všechny zavazadla jsou v našem letadle a my jdeme k letadlu. Hannah koupila před pár lety soukromé letadlo, protože obě létáme často pryč. Je to pohodlnější a ona létá obvykle s týmem, který čítá 6 lidí. Ano, 6 lidí, kteří jsou pro ni důležití ať už se jedná o střihy, sesumírování nápadů v hlavě, Karl, který za ní všechno vyřizuje a plno dalších.
,,Těším se na tebe. Ukaž jim, co v tobě je. Jsi fantastická...věřím, že se jim nová kolekce bude líbit. Miluju tě." říkám jí potichu, když stojíme obě před letadlem a dávám jí sladkou pusu na rozloučenou. Mezitím nás fotí fotografové, ale my už jsme si na to zvykly, není to pro nás nic nepříjemného.
,,Ozvi se prosím, hned jak budeš moct." řekla jsem
Hannah odpověděla: ,,Miluju tě. Jsi moje všechno. Opatruj holčičky. Hned jak budu moct, ozvu se." naposledy mě políbila, objala a nastoupila do letadlaJeště mávám na rozloučenou, snažím se potlačit slzy, že už mi zase odlétá a vracím se zpět k autu. Vždy nejdřív otevírám dvěře od spolujezdce, pokládám kabelku na sedadlo a až poté co zavřu, obejdu auto a sedám si za volant. Mám to jako takový rituál, aby se mi nic v autě nestalo. Dělám to takhle už od prvního dne, co jsem měla své auto. Už sedám za volant a jedu zpět domů, abych probudila holky a vyprovodila je do školy. Dnes mám náročný soud a musím se ještě hodně připravovat, abychom to vyhráli.
,,Holky! Vstáváme!" zakřičela jsem a šla jsem do jejich části domu. Otevřela nejdřív dveře Jasmine a potom Chloe. Chloe už byla dávno vzhůru, protože se hodinu maluje a Jasmine zase naopak vyspává každou vteřinu co může.
,,Zachvíli už budu připravená." ozvalo se z Chloe pokoje
,,Jasmine, už vstáváš?" vešla jsem k ní do pokoje
,,emmm, ještě 2 minuty." řekla rozespale
,,Už žádný dvě minuty, máš chodit spát dřív a ne ponocovat. Vylez z tý postele, nebo tě poleju studenou vodou!!" laškovně jsem zvedla hlas, strhla z ní tu teplou peřinu a zasmála jsem se
,,No dobrý, já už vstávám." zívla si a začala se zvedat z postele
Odcházím z Jasmine pokoje a kříčím: ,,V půl vyrážíme, snídani máte na stole."Mezitím si jdu připravit všechno do práce.
Z kuchyně slyším, jak holky snídají.
,,A co ten kluk Jas?" řekla potichu Chloe
,,Pššš ne tak nahlas, mohla by to slyšet mamka." zašeptala Jasmine
Ahaaa, takže takovýhle tajnosti tady. To si nenechám ujít..honilo se mi hlavou. Poslouchám dál.
,,Včera jsme byli v kině a je úplně božskej. Hlavně ten jeho roztomilej kukuč, no umírám z něj. Ty pětky z těch testů mám pořád jen protože si s ním neustále píšu a jsem furt zasněná. Ani nevím, co tam teď probíráme." zachechtala se Jasmine
,,Ale prosimtě, ty pětky máš jen protože si blbá jak tágo ségra." zasmála se Chloe vzala si kabelku do školy a začala odcházet
,,Jo a jestli nechceš přijít pozdě, měla bys makat. Jedeme mym? Nebo jedeš svym?" dodala Chloe
Jasmine rychle odhodila příbor, sebrala batoh a běžela ke dveřím: ,,Za to jak jsi řekla, že jsem blbá jak tágo jedu svym, polib si." zakřičela ze dveří a zabouchla
Do okna mi pak ještě zařvaly: ,,Pa mami a hodně štěstí!"
Pak už jen nasedly do aut a odjely.
Hannah jim dala k jejich 16ctým narozeninám poukázky, aby si vybraly auta. Já jsem teda na ní koukala, jakože to není správné. Chtěla jsem, aby si samy na svá první auta vydělaly, ale Hannah si je zase chce rozmazlovat.
Obě naše dětičky si samozřejmě vybraly šíleně drahý auta, Chloe i prohlásila, že chce červený Ferrari, ale to jí naštěstí Hannah nedovolila. Díky bohu. Nakonec si Jasmine vybrala Audi Q5 v černé barvě, protože miluje SUV. A Chloe si zase vybrala Mercedes Benz C-Class, protože ta je zase na sporťáky.
Nakonec jsem i byla ráda, že si každá vybrala to svoje, protože poslouchat neustále hádky o tom, že jedna chce SUV a druhá sporťák by bylo vražedné.
ČTEŠ
Jak jsem poznala vaši matku
RomanceČtyři ženský v jedný domácnosti. Maminky (Dominic a Hannah) a jejich jednovaječná dvojčata (Jasmine a Chloe). Dominic vypráví příběh, jak se poznala s Hannah. •Příběh, kde vypráví Dominic je z určité části podle skutečné události•