*Dominic vypráví*
Hannah byla z perfektní rodiny. Rodiče jí milovali, měla vše co chtěla. Ale ona to tak neviděla. Na první pohled vypadala jako normální holka, ale uvnitř skrývala mnoho bolesti. Měla deprese, poruchy osobnosti a poruchy spánku. Někdy nespala v noci vůbec, nebo opravdu málo, jindy zase prospala celé dny. Její život z 90% tvořila hudba. Bez hudby jako by nedokázalo její tělo pracovat. Doteď hudba tvoří velké procento jejího života. Dřív ale ani nedokázala přijít do školy, aniž by neměla sluchátka v uších. Já, která jsem byla zase úplný opak, jsem tohle nechápala a občas ani nepodporovala, protože většinu času, co jsme byly spolu, měla jedno sluchátko v uchu a vnímala mě jen jedním uchem. Nadruhou stranu to byl její jediný útěk od reality.
Ale deprese jí dohnaly až k tomu, že už jí ani hudba nestačila. Od čtrnácti let chodila s holkama pařit. Opíjela se. Ale později už jí to nestačilo a začala se sjíždět práškama se svou nejlepší kamarádkou. O tom nikdy její rodiče nevěděly, protože Hannah uměla tak dobře lhát, že nikdy nic nepoznali. Jednoho dne se ale vše vymklo z rukou a skončily sjeté na policii. Ale ona nedostala ani žádný trest, nic. Jen jí zakázali se s tou kamarádkou vídat. No, ale protože Hannah uměla tak dobře lhát, bavily se čím dál tím víc a rodiče nic nevěděli. Jediné co, tak doma víc hlídali prášky.
Když přestaly stačit prášky, přišly drogy. Nejdřív lehké. Poznaly jsme se a věděla jsem, že něco někdy zkusila, ale nevěděla jsem, že se sjíždí nějak pravidelně a ani by mě to nikdy nenapadlo. Hrozně mi to vadilo, protože jsem se bála, že se jí něco stane. Ale čím déle jsme spolu byly, tím více se sjíždela. Každou párty byla sjetá. To znamená, že každý víkend byla sjetá. Jednou jsem to taky vyzkoušela, ale víckrát jsem to svinstvo nechtěla. Ikdyž jsem z toho měla dobré stavy a byla to super párty. Hrozně jsme se kvůli tomu hádaly. Hádaly jsme se protože mi buď lhala, nebo jsem k tomu měla nechuť a nebo mi něco zatajovala. Hádaly jsme se šíleně a to kvůli jen drogám. Dokonce si vzpomínám, že mi jednou v autě před párty řekla, že se dneska hodlá sjet a že jí je jedno, jak se na to budu tvářit. Ale že jsem jí řekla, že chci, aby ke mně byla upřímná, tak je. Já byla na zhroucení.
Ale po větší hádce, která mezi námi byla právě kvůli drogám, jsem se s ní už málem rozešla. Nezvládala jsem to hlavně psychicky. Ale potom jsem to nakonec nějak skousla a nechala jí, ať si dělá co chce. Nepodváděla mě, nelhala mi a byla dá se říct v pořádku. Lži mají ale krátké nohy a každou párty se ke mně od její sjeté kamarádky dostávaly další a další věci, které mi zatajovala. Doteď si živě pamatuju poslední párty, na který jsem s ní byla, kde si vzala drogy. Ten večer byl nejhorší v mým životě a i ten den na to. Dokázala se sjet 3ma druhama silných drog (a podotýkám, že toho neměla málo!), do toho pila alkohol, hulila trávu a pila energiťáky. Normálního člověka by to snad asi i zabilo. Ale ona byla naprosto v pořádku. Jako člověk, který je střízlivý. Ve dvě ráno jsme seděly na balkóně a ony prostě byly ok. V tu chvíli jsem si uvědomila, že tohle opravdu nejde. V tu chvíli jí bylo čerstvě 17. Musela jsem zasáhnout a pod podmínkou rozchodu a léčebny jsem jí zakázala veškeré drogy, včetně hulení. Kouření jí zůstalo doteď, ale v tu chvíli jsem byla ráda, že přistoupila na to, že chce sama skončit. Nikdy jsem si nemyslela, že tohle budu muset v mých 20ti letech řešit. Milovala jsem jí neskutečně moc a udělala bych v tu chvíli cokoliv, abych jí pomohla. Klidně bych jí i do té léčebny odvezla, ikdyž by mě potom do konce života nesnášela. Bylo by to pro ní lepší. Nakonec jsem byla ale ráda, že výhružka stačila.
To bohužel ale nebylo všechno. Tu noc jsem totiž zjistila, že na tvrdých drogách už jede každý víkend minimálně půl roku. Další lež do sbírky.,,Co se stalo s tou kamarádkou?" zeptala se Jasmine
Ještě chvíli se potom bavily, ale Hannah věděla, že jí lže. Drogy už nebrala jen o víkendech, ale chodila sjetá do školy, byla sjetá doma a Hannah jí nepoznávala. Nadobro to s ní skončila asi dva týdny po té párty. Chtěla jí pomoct stejně jako já pomohla Hannah, ale ona si pomoct nenechala. Z drbů jsme věděly, že si ty drogy začala chvíli potom píchat do žíly, aby z toho měla nějaké stavy, protože jinak už jí to nic nedávalo a půl roku na to jí našli předávkovanou na záchodech v klubu, kam jsme chodily.
Byla z toho hrozně špatná, ale nadruhou stranu věděla, že tam mohla ležet mrtvá s ní. Bylo to pro nás obě náročné období, ale jak se říká:
,,Trnitou cestou ke hvězdám." dořekla jsem a utřela jsem si slzu stékající po mé tváři
ČTEŠ
Jak jsem poznala vaši matku
عاطفيةČtyři ženský v jedný domácnosti. Maminky (Dominic a Hannah) a jejich jednovaječná dvojčata (Jasmine a Chloe). Dominic vypráví příběh, jak se poznala s Hannah. •Příběh, kde vypráví Dominic je z určité části podle skutečné události•