*Dominic vypráví*
Psal se rok 2018, když jsme se s Hannah staly spolužačkami. Já jsem předtím byla o třídu výš a občas jsme se potkaly na chodbě, ale potom jsem utekla bydlet do Německa a potom jsem utekla bydlet do Prahy. Potom, když jsem se s prosíkem vrátila zpět do rodného města, osud mě poslal do třídy, kde studovala Hannah. Už od začátku jsem o ní věděla, jak je krásná, ale vždy jsem chodila s klukama, takže vyspat se s holkou bych mohla považovat spíš za takovou trofej, nebo tak něco. Ano, nebyla jsem vůbec svatá, spala jsem kde s kým, měla jsem i seznam, kde jsem zapisovala své kluky podle prvních písmenek jejich křestních jmen. Sbírala jsem sex na různých zajímavých místech a tak dále.
,,Hlavně si z tohohle neberte příklad, ano?"
Holky jen udiveně přikývly hlavou a nechaly mě vyprávět dál.
Jenže v tu dobu jsem ještě ani nevěděla, že je lesba. Byla hrozně stylová a strašně moc zajímavá a je pravda, že se oblékala spíš jako kluk, než jako holka. Od března až do června jsme se ale nijak moc nebavily. V červnu jsme jely na turisťák a tam jsme se více sblížily. Ještě předtím jsme se ale sblížily na párty, kterou udělala naše spolužačka 3 dny před odjezdem na turisťák. Doteď si pamatuju, že to byl čtvrtek. Byli jsme se třídou na nějaké školní akci a potom jsme se přesunuli ke spolužačce na byt. To bylo vůbec poprvé, co jsem se začala bavit s lidma ze třídy. Hodně jsme si povídali a tam jsem vlastně zjistila, že je Hannah lesba. Věděli to o ní všichni a zároveň nikdo. Ještě se nám svěřila, že nikdy nic neměla s klukem, že je 100% lesba a to mě hodně zaujalo. Začalo se mi vybavovat, jak se směje mým vtipům, ikdyž nebyly vůbec vtipné... jak vyprávěla, že se na ní v klubu pověsil náš spolužák a jak ho od sebe odstrčila. A také se mi začaly spojovat signály, které mi dávala. Když koukám zpětně na naše fotky v partě, tak je vždy vedle mě. Už předtím mi byla co nejvíc na blízku. Potom jsme se nějak všichni rozutekli, jen Hannah tam zůstala a stačila se opít a vystřízlivět. Já jsem byla potom odpoledne na cestě k tátovi, když mi spolužačky psaly, ať jdu pařit, že se s Hannah chtějí opít a že přijedou další spolužáci a tak. Tak jsem místo autobusu na nádraží vzala autobus k ní. Večer se hrozně povedl, všichni byli zlití jak prasata. Když jsme hráli flašku, tak dali úkol Hannah, aby dala pusu jedné z holek a byla jsem tam buď já, nebo spolužačka. No a obě jsme se na sebe podívaly jakože KTEROU SI VYBERE a ona pak řekla: ,,No tak já." a já se jen podívala na Hannah a ta byla značně znechucená, tak jsem se nabídla, že to udělám. Daly jsme si pusu a už v tu chvíli se něco spojilo. Pak se šlo zalehnout a protože všichni byli v párech, tak na mě do páru zbyla Hannah. Ona byla hrozně nadšená, že budeme spolu a já vlastně taky. Když všichni zalehli, šly jsme si najít pokoj na spaní a jediné místo, kde se dalo spát byl pokoj jejího táty, který tam teď nebyl. Lehly jsme si do postele a jak jsme byly šíleně opilý a nakonec i zhulený, tak jsme se hrozně smály a smály a povídaly si. Když najednou přiběhla spolužačka Nicol a lehla si přímo mezi nás.
,,Fuj Nicolo, smrdíš jak popelník." zasmála jsem se a Hannah pokračovala: ,,Fuj smrdíš jak obrovský cigáro." obě jsme se smály jak debilky a Nicola nám řekla, že jí profackoval její kluk a jestli by nemohla spát s námi. Tak jsme šly na balkón, který byl u pokoje a probraly všechno co se stalo. Potom jsme ještě budily celý barák, protože jsme nemohly spát a nakonec jsme zalehly. Hannah řekla Nicol, jestli by jí nevadilo, kdyby spala uprostřed, že nesnáší spát nakraji. Takže se prohodily a my s Hannah spaly poprvé vedle sebe. Každou chvíli jsem měla nutkání jí dát aspoň pusu na dobrou noc, nebo se jí dotknout. Než jsem usnula, tak si natáhla vedle mé hlavy ruku a já jí natáhla hned vedle a strašně jsem se jí chtěla dotknout, ale neudělala jsem to. Ráno poté jsem odjela k tátovi a pár hodin na to jsem už seděla v autě a jela na Moravu na Spartan. Tenhle Spartan závodil jen můj táta, já měla první závod až od 3 měsíce později.V pondělí už jsme odjížděli na turisťák do Českého ráje. Jelo se tam s tím, že to bude párty století, a taky že byla. První noc jsem se po dlouhé době napila tvrdého alkoholu a dostala jsem šílenou migrénu, takže jsem celou noc proležela. Druhou noc jsem se zlila neskutečným způsobem, twerkovala jsem, lítala jsem v dešti a tancovala, dělala jsem angličáky v dešti, pak jsem se šla vysprchovat a přišla jsem jen v červených tangách a bundě. Twerkovala jsem na zábradlí, ano všichni viděli můj zadek a kdo mě neplácl po zadku jako by na tom turisťáku nebyl. Pak jsme se sešli u Hannah na chatce a začali jsme asi ve 20ti lidech hrát flašku. První otočení padlo na Hannah, která seděla vedle mě a nechala si dát úkol.
,,A jaký vám řeknu až v letadle. Už musíme jít." řekla jsem holkám a sebrala věci
,,Tyjo mami, jsem nevěděla, že jsi byla tak hustá." řekla Chloe a Jasmine přikývla. Sebraly věci a následovaly mě po cestě do letadla.
ČTEŠ
Jak jsem poznala vaši matku
عاطفيةČtyři ženský v jedný domácnosti. Maminky (Dominic a Hannah) a jejich jednovaječná dvojčata (Jasmine a Chloe). Dominic vypráví příběh, jak se poznala s Hannah. •Příběh, kde vypráví Dominic je z určité části podle skutečné události•