Usadily jsme se do letadla, každá do svého "pokojíčku" a vyprávěla jsem dál:
Když úkol padl na Hannah a ona si vybrala úkol, dostala se okamžité odpovědi.
,,Líbej se s Dominic." řekla Anna
Hannah vykulila oči a ikdyž jsme byly obě úplně ožralý, jako bychom najednou vystřízlivěly. Všichni na nás koukali a čekali, co se bude dít. Já jsem se absolutně spotila a přemýšlela co budu dělat. V hlavě se mi honilo tolik myšlenek, jedna z toho byla jestli to chce i ona tak moc jako já. Ale jak jsem z toho vystřízlivěla, musela jsem se jít napít. Zvedla jsem se a vypotácela se z Hannah chatky. Moje chatka byla hned vedle, proto nebyl problém tam nalitá dojít. V chatce jsem z lednice vytáhla vodku a kopla čtvrtku flašky do sebe. Chvíli jsem se z toho vzpamatovávala a pak jsem sebrala odvahu a šla zase za Hannah. Když jsem jí po dlouhý době našla ukázala jsem na ní a řekla jsem opile: ,,Už jsem ready splnit sázku."
Hannah naprosto opilá na mě vykulila oči, chytily jsme se a začaly se líbat. V tu chvíli, jako bychom se spojily. Nemohly jsme se odtrhnout, koukalo na nás asi hrozně moc lidí, ale já si z toho nic nepamatuju. Nevím jak to bylo dlouhé, ale asi dost. Vnímala jsem jen jak skvěle líbá, jak má měkké a obrovské rty a jak má sladké polibky. Potom jsme se odpojily, koukaly na sebe co se to právě stalo a já ani nevím jak a proč, ale najednou jsem zase pila čistou vodku u nás na chatce. Pak jsem šla zase za Hannah a zase jí chytla a začala líbat. No a když jsme se odtrhly, prohlásila jsem jen: ,,Do třetice všeho dobrého." a zase jí začala líbat. Nakonec jsme spolu skončily v posteli u ní v chatce ani nevím jak. Hrozně jsme se smály, byly jsme fakt šíleně ožralý jak prasata a pak se stalo něco, co nikdy nezapomenu. Ťukala pořád na dveře spolužačka. Že ať jí prý pustíme na záchod. Tak se Hannah zvedla a šla jí otevřít. Ona šla na záchod, Hannah si mezitím zase lehla vedle mě a ona potom z ničeho nic přišla, sedla si na Hannah a začala jí líbat. Moje myšlenky byly jen: wtf are you doing bitch?
Šíleně jsem žárlila, ona jí Hannah potom řekla, že už by měla jít a šla po ní zamknout. Druhý den nám řekla, že prý to bylo na rozproudění a asi 3 měsíce potom mi Hannah řekla, že jí pak začala líbat i mezi dveřma. WTF
Když se potom vrátila do postele, tak jsem byla šíleně naštvaná a viditelně jsem žárlila. Hannah byla viditělně zmatená, co se to teď stalo. Hned na to jsme se začaly líbat a ošahávat se. Byla jsem opilá, točila se mi hlava, byla jsem naštvaná na tu krávu a taky zmatená, co to semnou Hannah dělá. Už v tu chvíli jsem měla pocit, že si pohrála s mými city.
,,Opravdu to chceš?" zeptala se Hannah a já přikývla. Tu noc jsme se spolu vyspaly poprvé. Teda poprvé jen z Hannah strany. Já ještě popravdě nevěděla, jak se to s holkou dělá.
Ale potom se stala šílená věc. Začal nám někdo bušit na dvěře a Hannah protože byla naštvaná a myslela si, že se nám tam snaží dostat spolužáci řvala: ,,Doprdele vypadněte."
Asi o 5 minut později nám volala spolužačka, že to bouchá ředitelka a učitelky. Ajaj, rychle jsem na sebe hodila bundu a vyletěla z postele, cestou jsem ještě zakopla o kufr a rozsekala se. Potom jsem vyběhla z chaty a zaběhla rychle do té mojí. Lehla jsem na postele a přiběhly učitelky. Všude jsem měla cucáky a brutálně rozkousané rty od Hannah. Přišla naše třídní a ředitelka a chtěla vědět co se jako děje. Řekla jsem jí, že jsem změnila orientaci a že mám úplně rozkousanou držku a vytáhla jsem z lednice Becherovku a začala jsem si chladit pusu.
,,Jak jsi mohla změnit orientaci, vždyť jsi vymrdala celý město." řekla mi MOJE TŘÍDNÍ. Ano, tohle mi opravdu řekla. Všichni kdo jsme tam u toho byli jsme byli naprosto v šoku. Potom mi dávala test, jestli jsem opilá.
,,No takže si stoupni na pravou nohu, levou zanož. Pravým ukazováčkem si šáhni na špičku nosu." řekla
Udělala jsem vše jak chtěla, jako bych vůbec nebyla opilá.
,,A teď takhle vydrž 5 minut." zasmála se
,,No tak to určitě." odsekla jsem a zasmála jsem se.
Já si mezitím lehla do postele a na to přiběhla další učitelka a něco mi říkala, asi proč jsem se tak zřídila nebo co? A já jí řekla: ,,Jsem úplně na mrdku."
No a pak jsem asi usnula. Naprosto šílenej večer to byl.,,Jen jedno slovo: COŽE." řekla Chloe
,,COŽE." přidala se Jasmine
,,Ty jsi fakt hustá mami. A mamka taky." zasmála se Chloe a nabádala mě očima ať pokračuju dálDruhý den, když jsem se vzbudila, vytáhly mě holky na snídani. Každý ze střediska to věděl, rozneslo se to rychlostí blesku. Hannah se to ráno neobjevila. Celou dobu jsem přemýšlela nad tím, co bude, až se potkáme. Jestli se budeme normálně bavit, nebo jestli bude ticho, nebo jestli to bude jako dřív. Doufala jsem, že se sejdeme na snídani, ale nepřišla tam. Spolužačky z její chatky mi řekly, že prý nepřijde, tak jsem jí namazala rohlík a vzala s sebou, aby se najedla. Viděly jsme se potom jen po snídani a byla jsem ráda, že nebylo divné ticho. Celý den jsme potom měli každá jiný program, protože jsme byla každá v jiné skupině. Po orientačním běhu, který běžela Hannah tým jeden z prvních a můj tým jeden z posledních, se šlo posedět do restaurace. Když jsem doběhla, ze srandy jsem do třídní skupiny na facebooku napsala, že to dneska udělám znovu za střízliva. A taky že udělala. Večer se zase popíjelo a protože jsem večer udělala až moc velký rozruch, učitelé nás dneska hodně hlídali. Pila jsem jen lehce do nálady a tentokrát jsme si lehly s Hannah do jejich chatky do postele a jen se tulily. Byly tam i ostatní holky, když přišla ředitelka říká: ,,Vidím tady 6 lidí a jen 5 míst na spaní."
,,Nojo, už jdu." odvětila jsem
Pak se na nás spokojeně podívala, nadechla se a řekla: ,,Láska je láska." a vydechla
Potom jsem se teda sebrala a v poklidi odešla. U nás na chatce nás ještě asi 5 krát zkontrolovali, jestli jsem teda opravdu v klidu a když šli spát, Hannah jako ninja přeběhla k nám do chatky. Absolutně nechápu, jak to udělala, protože asi o 10 metrů dál byl celý učitelský sbor na verandě, kde popíjeli vínečko. Každopádně přiběhla a zůstala tam celou noc. Celou noc se ke mně tulila a od té doby jsem nechtěla trávit spánek s nikým jiným. Po dlouhé době jsem se cítila v bezpečí. Ale aby toho nebylo málo a nebylo to nudný žejo, tak jsem spala na manželské posteli s nejlepší kamarádkou Míšou, naší spolužačkou. Ona už tak nějak dopředu věděla, co se bude dít a tak si dala do uší sluchátka a spala. Jenže sex opět probíhal pouze ze strany Hannah a já u toho šíleně nahlas dýchala. Když jsme nachvíli přestaly, tak jsem upozornila Hannah na to, že Míše nehrajou písničky. Řekla, že je to jedno a pokračovala dál. Když najednou!!!!,,Co se stalo?" vyděsila se Chloe
,,Mluuuuuv." řekla Jasmine nedočkavěKdyž se najednou Míša zvedla, vzala svojí deku a řekla vážně: ,,Tohle se nedá poslouchat." a odešla do koupelny si lehnout na zem.
*Chloe vyprskla vodu a Jasmine se málem počůrala smíchy*
,,Neříkej mi, že tohle je teta Míša." začaly se smát až jim tekly slzy z očí
,,Jo, tak to byla přesně teta Míša." vzdychla jsem si a ponořila se zpět do vzpomínekNa poslední den ráno jsem Hannah vypakovala zpět, aby si sbalila a my šly balit taky. Celá škola už veděla, co se tam stalo. Ještě než jsme nastoupily do busu jsme všechny konstatovaly, že co se stalo na turisťáku, zůstane na turisťáku. Strašně by mě zajímalo, kdo to vymyslel. V buse jsme si sedly k sobě a celou cestu domů jsme se tulily. Bylo to strašně krásný. Ale když jsme vystoupily, čekala jsem, že mi dá pusu než přijede pro ní mamka, ale ona nic. Obejmula mě a odjela.
ČTEŠ
Jak jsem poznala vaši matku
RomanceČtyři ženský v jedný domácnosti. Maminky (Dominic a Hannah) a jejich jednovaječná dvojčata (Jasmine a Chloe). Dominic vypráví příběh, jak se poznala s Hannah. •Příběh, kde vypráví Dominic je z určité části podle skutečné události•