Hani esas kızın başına bişey gelir ve Superman hemen onu kurtarır ya, bana niye el atmıyorsun qülüw?! WHY?!
İki dakikadır kafamı asansörün duvarlarına vuruyorum. Amacım:Degisik bir intihar çeşidi bularak yeni bir akım başlatmak ve tabiki Çağlara daha fazla katlanmamak. Sonuç:Haykırarak gülen bir adet Çağlar.
"Biliyor musun şuan 'ben cafer, dayak yemeyi severim' demişsin sayıp sana dalmayı planlıyorum." dedim tüm samimiyetimle.
"Dövüş mü istiyorsun? Kamoon!"
Ona vurmaya başladım. O ise gülüyordu.
"Normalde genç kız ve yakışıklı çocuk asansörde kalınca birbirlerine olan aşklarını itiraf eder biz ne yapıyoruz? " dedi kahkahaları arasında.
"Üzgünüm seni sadece abim olarak görüyorum." dedim gülerek.
"Yakışıklı olduğumu kabul ediyorsun yani?"
O an asansör çalıştı ve asansörden indik.
"Hey cevap ver."
"Şuan ergen kızların 'sence ben güzel miyim aşkoom' demelerine benziyorsun."
Sadece gülmekle yetindi.
***
Kahvaltı yapıyorduk. Annem hepimize tek tek bakıp çatalını masaya koydu. Demek ki bendeki bu asi tavırlar falan hep annemden geliyormuş.
"Varya hayatımı yazsam roman olur, bu kız -eliyle beni gösterdi- sayesinde. "
Niye atar yaptı ki şimdi? Ama esas soru şu, ben ne yaptım?
"Annecim şunu netlestirelim. Hayatını yazsan roman değil otobiyografi olur."
Annem bıçağını bana doğrulttu, ben de ona doğrulttum.
"Dövüş mü istiyorsun, kamoon!" dedim ciddi görünmeye çalışarak. Yukarı bakarak konuşmaya başladı.
"Allah'ım teknik servis gibiyim tüm arızalar beni buluyor ya!"
Internetten çalıp gelmesene kadın!
"Diyosun?" dedim kaşlarımı kaldırarak.
"Selma olmamış bu çocuk ya!"
Ona 'ben senin annenin ellerinden öpeyim' bakışımı atıp masadan cool görünmeye çalışarak kalktım. Ama hatasız cool olmaz (@garipbirkış adgsfg) dirseğimdeki sinir kısmını sandalyeye vurup kolumu tutarak iki büklüm oldum.
"Ağağağa anneğ kolum uyuştuğ, hissetmiyom anneğ! Anneğ ölüyorum anneğ!"
"Abartma bir kere de."
Güçlü görünmeye çalışıp anneme baktım.
"Ölürsem kabrime gelme istemem. "
Babam ve annem aynı anda ayakkabılarına uzanınca koşarak olay yerinden uzaklaştım. (burda yazarınız izleyecek bişey bulamadığından arka sokaklar izlemenin yan etkilerini yaşıyor)
Sezlongların çoğu boştu. En güzel manzaralı yerdekine geçip birkaç fotoğraf çektikten sonra kerem ile konuşmaya başladım.
Kime:Damblır Boy
Hey!
Kimden:Damblır Boy
Antalya kuşu, özlettin kendini.
Kime:Damblır Boy
Elalem yastayım sanıyor, Antalyadayım kimse bilmiyor.
Kimden:Damblır Boy
Hmm oq qib by .s .s
Kime:Damblır Boy
Kim sana trip bulaştırdı yavrum, söyle bana.
Kimden:Damblır Boy
Komik mi?
Kime:Damblır Boy
Değil mi?
Kimden:Damblır Boy
Değil.
Kime:Damblır Boy
Hmm oq qib by .s .s
Diğerleri yanıma geldi. Niye bunlar sürüyle dolaşıyor ki?
"Özgür sizr bir şarkı besteledik." dedi idil ve ipek aynı anda.
"Şarkı mı? "
"Evet şarkı. " dedi ipek Çağlara ve idil ile boğazını temizleyip şarkıya başladılar.
"Onun adı özgür
Fazla eder küfür,
Yov yov yov yov.
Soyadı erez
En sevdiği şeydir çerez.,
Yov yov yov yov.
Abisi Çağlar
Arabaları sollar,
Yov yov yov yov.
Özgüre laf eden mallar
Çağlar'ın gazabına uğrar,
O ye!"(@BerilTre, @ttuana_dd yazmama yardım ettiğiniz için teşekkürler :D)
Onlara bakıp mal mal kahkaha atmaya başladım. Kimse benden farklı değildi.
Digerleri yanimdan gittikten sonra telefonumu elime aldım ve eski fotoğraflara baktım. Taki üzerime düşen gölgeye kadar. Gölgenin sahibine baktım.
"Voleybol oynayacağız ama bir kişi eksik, bizimle oynar mısın? "
"Oynayamaz abisi, hadi ikile."
Dur bi saniye, bunu ben demedim. Kim dedi o zaman?
***
Multimedia ve kapak için @sadecesevenkiz'e teşekkür ederim :D çok güzel olmuş, ellerine sağlık :D