ilk

280 7 4
                                    

Yazım yanlişlarim olabilir. Simdiden özür dilerim. Keyifli okumalar.

Günümüz~

Evde tek başıma oturuyordum ve canım aşırı derecede ddaebboki çekiyordu. Telefondan saati kontrol ettim 20.50. Ddaebbokicinin kapanmasına 10 dk kalmıştı. Pijamalarımın üstüne kısa bir hırka aldım ve dışarı çıktım. Bir kaç sokak ötede ddaebbokici vardi. Hava o kadar soğuktu ki ağzimdan beyaz dumanlar cikartabiliyordum. Ddaebbokiler aldıktan sonra eve dönüyordum. Fakat evin 10 metre ilerisindeki çöpleri attığımız çıkmaz sokaktan sesler geliyordu.

X: Artık işin bitti! Gi hwa, senin ve senin gibi pislik işlerini yapmayacağım bundan sonra.
Gi hwa: Herşeyi berbat edeceksin jin. Simdi bunu burda durdurursan, olanları Hee Jung'a anlatmam.
Jin: Üzgünün artık duramam.

Ah bu meslee beni aşar. Her zamanki gibi sokak kavgalarından biri. Pek tekin bir mahalle olduğu söylenemez. Ama lanet olsun ki böyle bir yerdeki tek eğlence o kavgaları izlemektir. Merakıma engel olamadım ve sokağin başına gelip onları izlemeye başladım. Gördüklerim beni şoka uğratmıştı. Az önce kavga eden kişilerden biri duvarın dibinde oturuyordu. Diğeri ise ellerinden mavi kıvılcım çıkartarak yerdekinin üstüne yürümeye başladı. Yerde yatan, kıvılcım çıkartanla arasına mor ve saydamsı bir duvar koydu. Kıvılcımlı olan ellerini ona doğru tutup bir kaç kıvılcım topu attı.
  Hayal görüyo olmalıydilım, yada bir kamera şakası fln, belkide bir..bir ilizyon. Büyü... korkmaya başlamıştım

Gi hwa: Üzgünüm Jin ama onlara bir çağrı yolladım bile birazdan burda olurlar.

Demek elinden kıvılcımlar çıkaran Jin diğeri ise Gi hwa. Eger adam birilerini cağirdiysa o zmn.. gelecek olanlarda böyle büyüler yapabiliyor muydu? Işler daha fazla karışmadan burdan gitmeliydim. Geriye bir adım attım ve aptal bir çöp poşetine çarptım. Ikiside bana dönüp baktı. Ölüm sessizligi. Elimdeki ddaebboki poşetini yere düsürdum. İkisininde dikkati bana kaymıştı. Gi hwa, yerdeki bir demir parcasını havalandirarak Jin'in üzerine fırlatıp onu karnından yaraladı. Arkamı dönüp koşmak istedim ama bir şey buna engel oluyordu. Olduğum yerde kala kalmıştım. Herşey bulanıklaşiyordu. Nesneler etrafımda dönüyoru. Hisseftiğim tek sey taştan yapılma soğuk kaldırımdı.

10 yıl önce~

Y/N:Anne neler oluyor?
A(anne): Hiçbir şey tatlım. Sen annenin sözünü dinle ve odandan sakın cıkma tamam mı?

Kafa mı sallayıp yatağima oturdum. Annem hafifçe gülümseyip odadan cıktı. Acelesi var gibiydi. Galiba yine işten çağırıyorlardı. Birkaç dakika sonra koridordan sesler gelmeye başladı ardından bir cam kırılma sesi. Merakla kapıya yaklaştım (A:..odadan sakın çıkma tatlım..). Açmaktan vazgeçip kapının deliğinden baktım fakat anahtar içinde olduğu
icin koridor görünmüyordu. Kapıyı hafifçe açıp aralıktan baktım. Annemi iki adam kollarından tutuyordu. Diğeri ise elinde tuttuğu şırıngayı anneme batırdı. Annem olduğu yere yıgıldı.
X:Nerede o?!
A:...
X:BANA ÇABUK CEVAP VER!

Adamlardan biri beni fark etti.
Y:Patron orda.
Üçüde dönüp bana baktı. Pijamamım kenarını tutup sıkmaya başladım. Yüzunde kesik olan adam bana baktı. Çürük dişlerini gösteren bir gülümsemeyle bana yaklaştı. Gözyaşlarımı tutmak için çaba sarf ediyordum. Ve birden gözlerim karardı.

Günümüz~

Gözlerimi açtığımda kirli bir tavanla karşı karşıyaydım. Ayağa kalkmadan önce odaya bakmaya başladım. Yattığım yataktan başka bir şey yoktu. Oda kare şeklindeydi. Yerler 1800 lü yıllardan beri hiç temizlenmemişlerdi galiba. Karşımdaki duvarda bir havalandırma ve bozuk bir florasan vardı. Ayağa kalkmaya çalıştım ama sol kolum yatağın demirlerine kelepçelenmişti. Kapının yanında kiyafetlerimi gördüm. Üstümde gri bir hastane önlügü vardı. Allah'ım beni buraya kim getirdi böyle. Biraz sonra havalandırmadan beyaz duman gelmeye başladı. Başım bir süre döndü fakat bilincim açıktı. Içeri iri yarı, siyah giyimli biri girdi.

X: Tatlim eminim korkmuşsundur. Bu yüzden seni eğlendirmeye geldim.(aptalca bir kahkaha). Ne o yoksa beğenmedin mi? (Tekrar aptalca bir kahkaha)
Y/N: Ben nerdeyim ha?! Beni buraya neden getirdiniz sizi kokuşmuş lağam fareleri?!
X: yerinde olsam söylediklerime daha çok dikkat ederdim. Birazdan sorularının cevabını alıcaksın.

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin