Tuhaf

82 5 25
                                    

Bol ekşınlı bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz. Yazim yanlislari varsa özür dilerim. Keyifli okumalar

  Mutfakta yemek taşmiştı. Jin asla yemeği taşirmazdı. Evde ölüm sessizligi hakimdi. Belki yukarida odasındadır. Odaya girdim kimse yoktu. Banyodada değildi.

{Y/N:JİN!! BANA CEVAP VER JIN!}

Ses yoktu. Korkmaya başladım. Sakin kalmalıydım. Derin bir nefes alip Jin'nin oğrettiklerini aklıma getirdim.

||Jin:duygularimizi nesnelere aktarabiliriz.  Mesela bu elimde gordüğün bardağa  duygumun izini birakabilirim. Böylece biri ona dokunduğunda, benim neler hissettiğimi anlayabilir. Tipki parmak izi gibi.

||Y/N:Deneyebilir miyim?

||Jin: tabikide.

Bingo! Asagıya indim Jin'i en son gordugum yer. Muslugun önü. Yeri elledim. Üzüntü. Demekki benden nefret duymamiştı. Tam bir aptalım. Onu burada birakip gitmemeliydim. Kalkip tezgahtaki tencereyi elledim. Duygu çok ani degişti. Öfke. Neden? Ardından tekrar üzuntü ama çok keskin varla yok arası.

||Jin: ...öfkelendiğimde mavi kıvılcımlar cıkatabiliyorum... eger üzgün olursam ışınlanabilirim...

Jin'in dedikleri kulaklarimda cınlıyordu. Jin neden güclçledini kullandı? Çok sık ışınlanamadıgını söylemişti, ne olduda buna gerek duydu? Yoksa.. birisi içerimi girdi. Koşarak dışari çıktım. Patikadaki adam birden karşıma çıktı. Kapişonunu geriye atip yüzüme bakti. Gözleri maviydi. Bana yaklaştı.

X:Benden korkama ben Jin'nin arkadaşı Jimin.

Yutkundum. Zihnine girmemesi icin labirenti düsundum. Jimin'nin gözleri gittikçe beyazlaşti. Ne gözbebeği ne de rengi belliydi. Bembeyaz.

Jm: Eger simdi gidersen bu sizin sonunuz olur. Kaç! Onu takip etme. 23! Ateş! Sun Hee!  Hee Jung! Eski bir maden ocağı!

Kelimeleri ardı ardına sırlarken nefessiz kalıcak gibiydi. Elleri titriyordu tıpkı vücudu gibi. Ne yapmam gerektiğini idrak edemiyordum.

Jm: Oraya asla gitmemelisin. Heleki guçlerin yetersizken asla!

Y/N: Ne yapmam gerek!  Sevdigim adam onlarin elinde! Onsuz yasayamam! Eger ölüceksek... beraber olmalı..

Jm: beni dinle! Görebiliyorum geleceği!

Y/N: nesin sen bir seban mi?

Jm: Hayir ben Bangtan'nim. Bizler kurucularız. Ve zaman bizim istedigimize gore akar!

Y/N: Zaman degişkendir aptal.

Duyamayacağı şekilde kendi kendime mıraldandım.

Iceri girip kapiyi yüzune kapattım. Bangtanmış. Jin onlarin bir efsane oldugunu söylemuşti. Kaçık herif.
 Yukari cıkip ustumü degistirdim

 Yukari cıkip ustumü degistirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin