Bilinmeyen Gerçekler

40 5 18
                                    

Benim icin yazarken baya uğraştığım bir bölüm oldu. Bu yüzden umarım düzgün olmuştur.

Yazım yanlışları olursa üzgünüm.

Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayın.

Keyifli okumalar  gül reçellerim🌹

SN: Belki sende bize katılmak istersin  hm? Sana güçlerini tekrar verebilirim. Sonuçta bu nemwarsitle mümkün. Bizimkiler kadar doğal olmaz ama insanlar kadar işe yaramaz olmazsın.

Y/N: Annem olduğuna inanamiyorum. Hee Jung senin bir insana aşık olduğunu söylemişti. Bu yüzden onu terk etmişsin.

Sn: Ah~ bu Hee Jung gerçekten ınandırıcı hikayeler uydurabiliyor. Tatlım. Sencede insanları sevsem ve onlarla yaşamayı kabul etsem kendi ölümümü kurgular mıydım? Hee Jung ve ben onları yok etmek istiyorduk. Ama sen tatlım buna bir engeldin. Bu yüzden güçlerini aldık. İlerde oluşabilecek tehlikeyi en aza indirmek icin.

Y/N: Ben senin kızındım. Beni nasıl engel olarak görebilirsin?

SN: Sen benim degil  Nemwariya'nin kurucularından olan Iseul'ün kızısın. Benim yerime onu kurucu olarak seçmişlerdi. Benim sevdiğim adam ile o evlenmişti. Bende onalardan seni aldım. Ve anneni öldürdüm. Ama merak etme baban senin pesine düşemezdi cünkü diğer 3 kardeşini bırakamadı. Sen aileden dışlandın. Diğerleri icin verilen bir
kurbandın.

Piç miyim acaba? Tanrı aşkına ben kimim? Benim ailem kim? Gerçek ailem! Öz ailem! Aslında olmam gereken yer neresiydi de ben ordan mahrum kaldım!

Y/N: Yalan söylüyorsun. Ben.. ben..

Sn: Sen daha sonra ailenin güçlerine sahip değilsin diye kendi ırkın tarafından da dışlandın. Istersen bize katılabilirsin. Tekarardan bizden biri olabilirsin.

Kafam aşure oldu şu an. Ne biçim bir hayat bu? Kime inanabilirm? Bana doğruyu, yalanı kimin söylediğini anlamiyorum. Inandığım, inanabileceğim tek kişiye yöneldim.

{Y/N: Bu doğru mu Jin?!}

{Jin: ben.. ben ozur dilerim Y/N. Sana daha once söyleyemedigim için. Ben senin için daha iyi olacağını düşünmüştüm.}

Gözlerim dolmaya basladı. Kendimi tutamıyordum. Eğer duygularıma hakim olamazsam Sun Hee güçlerimi fark edebilirdi. Hızlıca dönüp kapıdan çıkacakken koruma beni tekar tuttu.

SN: Bırak onu Young Nam. Sonuçta bir insan. Duygularını bizim gibi kontrol edemez.

Gözlerimden yaşlar süzülürken dışarı çıktım. İcimde cok büyük bir hayal kirikliği vardi. Jin benden herşeyi saklamıştı. Öldüğünü sandığım annem yaşıyordu ve benim annem degildi... annemi hic tanımamıştım bile... ormanin içinden çıktım. Ama benimle beraber etrafimda uçuşan taşları durduramıyordum. Her adım attığımda yer ıslanıyordu. Kapişonumu tekar başıma geçirdim.  Arkamdan Jin'in bağırışlarını duyuyordum.

Jin: Bekle.Y/N. Lütfen!! AÇIKLAMAMA İZİN VER!
 
Umursamadan motora atlayıp  geldivğim yoldan geri döndüm.

***

Kurucular bütün asil ailelerin ziyaretlerine başlamışlardı. Bütün ailelerin arasından tek bir çocuk seçilebilecekti. En son Sun Hee ve Iseul kalmıştı.

   Eğer kurucu olursanız, zamana hükmedebilirdiniz. Ve zaman taşınızın size verdigi gücü kullanırdınız. Bütün gezegendeki adaleti onlar sağlardı.

  Kurucular bir karar alıp  Iseul'ü seçtiler. Sun Hee kardeşini kıskanıyordu. Ondan daha güçlüydü. Onu her seferinde yenerdi. Ama onlar tutmuş kendisinin yerine kız kardeşini seçmişlerdi.

Zaman geçti. Sun Hee hislerini herkesten saklarken içinde daha da çok büyütmüştü.

  İkiside büyüdüler. Daha da olgunlaşmışlardi. Sun Hee bir adamdan hoşlanıyordu. Kendisi daha 221 yasındaydı. Kardeşiyse 217 yaşlarındaydı. Sun Hee adama ne kadar yakınlaşmaya çalışsada adam ve Iseul birbirine aşık olmuştu bile.

Hee Jung ise Iseul'u seviyordu. Uzun düz saçlarını, ince belini, belirgin elmacık kemiklerini her gördüğünde yüzünde güller açıyordu.

En sonunda Iseul ve Adam evlendiler. Ve 4 cocukları oldu. Tae,  Jungkook, Gi Hea ve Y/N. Iki abisi ve bir ablasi olan Y/N diğerlerinden daha çelimsiz duruyordu. Ama içindeki güç daha keşfedilmemişti. Ailede en sevilen çocuktu. Onların bu mutluluğunu kıskanan Sun Hee savaşın çıkmasını fırsat bilerek Y/N' yi kaçırdı. Hee Jung'ın da yardımıyla Dünya' ya geldi. İki ortak aile gibi davranıyordu. Ama bir gün anlaşmazlık yaşadılar. Insanlara olan nefretleri birdi ama planlari ve görüşleri onları ayırmıştı.

Sun Hee  Y/ N' yi öldürmek istiyordu. Çünkü diğer kardesleri gibi element güçleri olabilirdi. Ve eger kanında asil kanı varsa icindeki güç gün yüzüne çıkardı. Onların yoluna taş koyabilirdi.

Hee Jung ise Y/N' yi oldürmemeyi ama güçlerini almayı teklif etti. Böylece onun kanını kullanabilirlerdi.

Uzun bir tartışma sonunda planı hazırladılar. Sun Hee kendi ölümünü planladı. Hee Jung ise Y/N'nin kanını alacaktı. Ama o gün Y/N onlara güçlerini göstermişti. Ne kadar durumun farkın varmamış olsada... Hee Jung bunu fark edince duraksadı.

  Onu Iseul'e benzetiyordu. Onu o kadar çok sevmiştiki kızına zarar veremedi.Nnasıl olurda sevdiği kadının  bir parçası olan bu kıza zarar verebilirdi? Güçlerinin cok azını almiştı. Böylece Sun Hee ona inanmıştı. Jin'i onu koruması ve herkesten uzak tutmasi için görevlendirmişti

Ama Y/N oratadan kaybolunca SN şüpheye düştü yıllarca onu aramış fakat bulamamıştı. SN Jin'nin kiz kardeşini kendi tarafina çekti ve ondan bilgi almaya çalışmıştı. Bunu öğrenen Gi hwa ise kızı öldürmüştü. Jin, kiz kardeşinin acısıyla içine kapanmış o kadar üzgülmüştü ki alacağı intikamı ertelemek zorunda kalmıştı.

Aklı başına geldiğinde ilk fırsatta Gi hwa'yı öldürmeye kalkmıştı. Ve hikaye burda başladı.

Asıl geçekler Jin'nin kalp yaptığı parmaklarında😍😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asıl geçekler Jin'nin kalp yaptığı parmaklarında😍😍

Bölüm biraz kısa oldu biliyorum üzgünüm.

Finalede yaklaştığımız için bazı gerçeklerin ortaya çıkması gerekti.

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin