Fırsat

64 4 3
                                    


      Yine dayanamayıp spoi atan ben jsjdjdjdjdj keyifli okunalar😙

  Platforma çikip bizi izleyenlere dönduk. Heosinden nefret ediyordum. Hee jung projektoru açip anlatmaya basladi. Degisik silahlarin ve dev tanklarin fotoraflari sirayla geciyordu.

HJ: Bu sayede kandaşlarim. Insanları sonsuza kadar ortadan kaldirabiliriz. Bizden zayif olan bir ırkin altinda yasamak zorunda kalmiycaz. Onlae bizim emrimizde kalicak. Bu cileleri ceken onlar olcak. Oldurulenler biz değil ONLAR OLUCAK!

Izleyenler: Evet!..
                   Cok dogru!..
                   Hadi baslayalim!..

HJ: ve bu yilda asil nabin Sun Hee 'nin kizida bize eşlik edicek.
 
Hepsi bana dondu. Bir sey dememi bekliyo gibiydiler. Etrafa baktım. Hj gerilmeye basladi. Gözlerimi vakit kazanmak için salonda gezdirdim. Tavandaki iki tane siyaf aleti fark ettim. 4 tane havalandirma vardi. Ellerinde içki ve su bulunuyordu. Kücük bir umut vardı ama Jin'i tehlikeye atamazdim. Yavaşca egilip onlari selamladim. Hj onune donup konusmaya devam etti.

HJ: Benim bir fikrim var dostlarim. Insanlar bu dunyayi hak etmiyor. Onlar burayi kirletiyor. Sahip  ikamiyolar, dogal kaynaklar kaybolmak uzere, hayvanlar yasayacak yer bulamiyor. Buraya biz hukmedersek her sey duzelebilir. Gelin onlari dunya uzerinden silip rahat bir yasam surelim. Onlari ÖLDÜRELİM!

  NE?! bana bundan bahsetmemisti. O insanlari oldüremezdi. Jin 3 kat asagidaydi. Ona burdan ulasamazdı. Belki onlari durdurabilirdim ama simdi zamani değildi. Sabret. Elbet elime bir fırsat geçecek.

Kapi bir anda sertce acildi. Herkes o tarafa bakti. Serinligi hissedebiliyordum.

Biliyorum kısa oldu ama daha fazla atamadım.💜💜

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin