Geçmiş

97 6 0
                                    

Yazim yanlişlarim varsa şimdiden ozür dilerim.

10 yil önce~

Gözlerimi yavaşça araladım. Bir sandalye daha doğrusu demir kollukları olan bir sandalyede oturuyordum. Bağlı değildim ama harekette edemiyordum. Yanımda bir masa ve üstünde garip aletler vardi. Tek ışık kaynağı masanın üzerindeki masa lambasıydı.
 
X:Evet. Küçük velet. Şimdi bize neler yapabildiğini göster bakalım. Bakalım annen kadar dayanıklı mısın?
 Eline bir alet aldi be omzumdan dirseğime kadar bir kesik attı. Var gücümle bağırıyordum

X:Ah~ tıpkı anneninki kadar güzel bir sesin var. Annene ne olduğunu sormayacak mısın?
Y/N:A-Anneme ne oldu? Ona ne yaptın!
X: Aa~ yanlış hatırlamıyorsam. 12 yaşınndaki kızının adını sayıklayarak öldü.  A-hahâha- (sesini incelterek) Y/N... Y/N kızım... ah~ verçekten cok duygusal bir sahneydi. Keşke görebilseydin.

Gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı içimdeki uzuntu ve öfkeyi atmak istiyordum. Burdan gitmek istiyordum. Beni buraya sabitleyen ama göremedigim bu aptal basıncın kaybolmasını istiyordum. Kendimi kasmaya başladım. Gözlerimi adama ve yeni fark ettigim arkadaki iki kişiye diktim.

Y/N: Ağğhh~
Attığım cığlık beni bile hayrete düşürmüştü. Gözümün önündeki adamların ise yüzü bembeyaz oldu. Üstümdeki basıncın hafiflediğini hissettim. Kendimi daha çok kastım. Az önceki anlık hafifleme bir saniye ardindan daha da cok ağirlaşmiştı nefesim kesilcek gibi olmuştu.

X: Bu kadarını beklemiyordum fakat iyi iş çıkardın tatlım. Artık benim olanı alabilirim.

Koluma bir serum taktı. Serumda genelde kan veya saydam bir sıvı olur fakat bu mordu. Fazlasıyla mor hemde. Nerdeyse siyah olacak kadar koyuydu. Gittikçe halsizleşmeye başladım. Karşımdaki adam sırıtmaya başladı.

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin