Doğru mu?

60 5 14
                                    

   Fark ettimki hep 22.00 yada 23.00 da atıyorum yeni bölünleri. O yüzden bugün daha erken attım. Yazım yanlışları varsa özür dilerim.
Keyifli okumalar elmalı turtalarım💓
 

Bol bol satir arasi yorum yapmayi unutmayın. Okumak eğlenceli😚
   

    Platforma çikip bizi izleyenlere döndük. Hepsinden nefret ediyordum. Hee jung projektoru açip anlatmaya basladi. Degisik silahlarin ve dev tanklarin fotoraflari sirayla geciyordu.

HJ: Bu sayede kandaşlarim. Insanları sonsuza kadar ortadan kaldirabiliriz. Bizden zayif olan bir ırkin altinda yasamak zorunda kalmiycaz. Onlae bizim emrimizde kalicak. Bu cileleri ceken onlar olcak. Oldurulenler biz değil ONLAR OLUCAK!

Izleyenler: Evet!..
                   Cok dogru!..
                   Hadi baslayalim!..
HJ: ve bu yilda asil nabin Sun Hee 'nin kizida bize eşlik edicek.
 
Hepsi bana dondu. Bir sey dememi bekliyo gibiydiler. Etrafa baktım. Hj gerilmeye basladi. Gözlerimi vakit kzanmak için salonda gezdirdim. Tavandaki iki tane siyaf aleti fark ettim. 4 tane havalandirma vardi. Ellerinde içki ve su bulunuyordu. Kücük bir umut vardı ama Jin'i tehlikeye atamazdim. Yavaşca egilip onlari selamladim. Hj onune donup konusmaya devam etti.

HJ: Benim bir fikrim var dostlarim. Insanlar bu dunyayi hak etmiyor. Onlar burayi kirletiyor. Sahip  ikamiyolar, dogal kaynaklar kaybolmak uzere, hayvanlar yasayacak yer bulamiyor. Buraya biz hukmedersek her sey duzelebilir. Gelin onlari dunya uzerinden silio rahat bir yasam surelim. Onlari ÖLDÜRELİM!

  NE?! bana bundan bahsetmemisti. O insanlari oldüremezdi. Jin 3 kat asagidaydi. Ona burdan ulasamazdı. Beli onlari durdurabilirdim. Kapi bir anda sertce acildi. Herkes o tarafa bakti. Serinligi hissedebikiyordum

    Jin elinden kivilcimlar cikartarak içeri girdi. Hj hamle yapmak uzereydiki onu kaldırıp tavana vurdum sonra da Jin'nin önüne fırlattım. Herkes şoke olmuştu. Bacağima bagladiğim hançerleri cikarıp Gi hwa ve cılız kadina doğru firlattim ikisinide göğsunden vurdum. Kalabaliga döndüm. Herkes geriye cekilmiş Hj ve Jin'i izliyordu. HJ ayaga kalkıp jin'e bir ateş topu fırlatti. Zaten halsiz olan Jin savrulup yere duştu. Tisörtunde ve vucudunda yanik izleri vardi. Hj tekrar elini kaldirdi. Asagida yaptigi gibi yine Jin'nin omzundan kivilcimlar cıkartti. Artik vakti gelmişti. Elimi kaldırip hamlemi yapacakken Jin yana devrildi. O serinligi kaybetmistim. Gitmişti. O...o...gitmişti. İcimdeki öfkeyi disari kusmaya basladım. Öfkem ve yasım birbirine kenetleniyordu. Damarlarimin morardigini biliyordum. Gozlerimin rengide degisiyordu büyük ihtimal. Herkesin ilgi odagi ben olmuştum. Korkuyla bakiyorlardi.

Havalandim. Benle beraber herkes havalandi. Hj bile. Masalar, bardaklar her sey kontrolum altindaydı. Havalandırmadan içeriye sular giriyordu. Heryeri doldurmaya basladim. Herkes nefretimle bogulacaktı. Jini kendime dogru çektim. Herkesin vücudunu sularla kapliyordum. Direnmeye basladilar. Her bi güc icin ayri bir savunmayla karşısına çıkıyordum. <don> herkes buz kaliplarina koyulmus gibiydi.

Y/N:Aaağğğh!!

Attigim ciglikla parcalandilar. Bir tek Hj kaldı. Ona doğru yaklaştim.

Y/N: Sen sevdiklerime ve beni büyüten insanlara asla zarar veremezsin zavallının tekisin sen!

Sesim boğuklaşıyordu. Gozlerimden yaslar indi . Onu öldüremiyordum bir sey buna engeldi.

HJ:noldu? Olduremedin degil mi? Çunku hicbir evlat babasini öldüremez.

Ne?!

Y/N: Sen neden bahsediyosun! Ben senin kizin filan değilim.

Hj: öylesin. Annen Sun hee nabin asillerinden bense seban asillerindendim. Ben onu severdim ama o benden nefret ederdi. Yinede sen doğdun. Savasin ortasinda anneni korumak icin dunyaya yolladim. O ise bir insani sevdi. Onu öldürdum. Üvey babani. Daha sonra annen benden kaçti ama onuda buldum. Seni yanima alip kendim yetiştirmek istedim ama annem buna izin vermedi. BANA KARŞI KOYDU. Ve sevdigim kadini öldurmek zorunda kaldim.

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin