Nabin

74 4 7
                                    

Bende daha erken atarims diye düsundüma ama saari fark etmemişim. Kusura bakmayın.
Yazım yanlişları olabilir bunun için özür dilerim. Keyifli okumalar.

Jin'nin ağzindan~

Y/N' yi yavaşça yatağa yatırdım. O kadar masum duruyoduki öfkelendiği zamanki halini bir türlü aklım almıyordu. Sadece ona bakmak bile ruhumu huzura kavusturuyordu. Üstünü örtüp aşağı indim ve koltuga yatip uyudum.

Y/N'nin ağzından~
[rüya]

Ambulansın arkasında oturuyordum. Omuzlarimin üstunu pike ile kapatmışlari. Ciplak ayaklarım oturdugum uerden sarkıyordu. Karsımda iki tane polis memuru vardı.

Memur1(m1): Ailen nerde? Nerde oturdugunuzu hatirliyor musun?

Y/N: Annem ve babam yok. Öldüler.

Memur2(m2): Burda tek basına ne yapıyordun?
Y/N: Beni buraya adamlar getirdi. Evimize girip annemi öldürdüler. Sonrada beni buraya getirdiler.

M1:Bize onları tarif edebilir misin?

Y/N: Bir tanesi cok uzun ve sakalliydi. Diğerinim de yuzunde bir kesik vardı. 3 kisiydiler ama üçüncüsunun yuzunu hatirlayamiyorum

Tutrek sesim yüzünden zar zor konuşyordum

M2:Sana söyledikleri yada... yaptıklari bir şey oldumu?

Y/N: Omzumu bıcakla kestiler.

Elimle pikeyi ittim ama hiçbirşey yoktu. Burayi bıcakla kestiklerini cok iyi hatirliyordum hatta acısinı bile daha unutamamiştım. Nasil olurda yok olur.

M2:IIııı. Peki. Sana söyledikleri her hangi bir şey hatırliyor musun?

Y/N: serum.. koluma bir serum taktilar içinde mor bir sıvi vardı.

M1:mor mu...? Bizimle dalga mi geçiyosun seni bücürük!?

M2:ona bağırmayı kes! O daha 12 yaşında.

Y/N: Bana.. kendilerinin olan bir seyi aldıklarını söylediler.

M2: neyi aldılar? kimden aldılar?

Y/N: B-bilmiyorum. Benden bir sey aldılar... serum... s-ssonrasıni
hatirlamiyorum.

M1: o sadece bir cocuk dostum. Anlattigi hikayede bir suru açık var. Ve çok saçma. Belliki sokakta yasayan cocuklardan. Onu yetkilelere teslim et.

M2: haklısin.

Beni kucağina alip ilerdeki siyah arabaya doğru götürdü. Arkami dönüp baktım. Çalilarin arasından bana bakıyordu. O adamla gozgoze geldim.. tipki bir cani gibi sıritiyordu. Siületi gittikce büyüdü bana o kadar yakındıki tekrar zarar vercegini düsundüm. Polis memuruna sarildım fakat bu az onceki adam degildi bu yuzunde kesik olan herifti. Tum gücümle çığlık attım.

Gözlerimi açtiğimda kanter içindeydim. Boğazım kurumuştu. Ne yapacağımi bilmiyordum.

   Jin'nin odasinda tek basimaydim ve disardan gelen baykuş sesleri hiçte rahatlatıci gelmiyordu. Yataktan cıkip aşagıya indim. Mutfak masasinın üstündeki surahiden su doldurup içtim.  Sakin olabilirim. Kendimi kontrol etmeliyim sadece bir rüy. Derin bir nefes aldım. Tekrar yukari çikacaktım ki merdivenlerin basinda durdum.  O odaya tekrar gidemezdim. Garip bir şekilde beni utkütüyordu. Arkami donup uyuyan Jin'e baktım. Parmak ucuma cıkarak  yanına gittim.  Yanına yatmakla yatmamak arasinda kaldım.Iki eliyle bir yastiga sarılmışti.

 Tam vazgeçmiştimki Jin kolumu tutup beni durdurdu. Yerinden yavaşça dogrulup direk yüzüme baktı. Beni kendine cekti. Dizlerinin üstune oturuyordum. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum. Dolgun dudakları daha da yakındı.

NEMWAR // KSJ // TAMAMLANDI //Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin