13.Ψαξε ψαξε και θα το βρεις(2)

202 22 5
                                    

Μετά από το μήνυμα που διάβασα στο κινητό του Στέφανου άρχισα να αναρωτιέμαι για τα πάντα γύρω μου.

Πως γίνεται να ήμουν τόσο τυφλή; Είσασταν μαζί κάθε μέρα όλη μέρα και δεν είχα παρατήρησει τις προθέσεις του; Πόσο ανόητη μπορεί να είμαι;

Και ακόμα τι συμβαίνει με τον πατέρα μου; Που μπορεί να έχει μπλέξει πάλι;

Θυμάμαι πριν περίπου 10 χρόνια ένα απόγευμα είχε έρθει ένας μαυροφορεμένος τρομακτικός άντρας και φώναζε στον πατέρα μου τον απειλούσε για την ζωή του,την ζωή της μητέρας μου, την ζωή μου...

Τότε δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβαινε και όσο πέρναγαν τα χρόνια το είχα θάψει στο πίσω μέρος του μυαλού μου.

Πως γίνεται όλα να συνδέονται μεταξύ τους; Το παρελθόν με το παρόν. Τα όνειρα με την πραγματικότητα. Η φαντασία με την λογική...

Νιώθω σαν να είμαι σε ένα λαβύρινθο και με κυνηγάνε. τρέχω προσπαθώ να ξεφύγω από αυτούς που με ακολουθούν και κάθε τόσο πρέπει να επιλέξω πιο δρόμο θα πάρω.

Θα υποκυψω;θα παλέψω;

θα ψάξω; θα παραμείνω αδρανής;

Πρέπει να μπω με κάποιο τρόπο στο γραφείο του πατέρα μου. Πρέπει να μάθω τι γίνεται τόσα χρόνια πίσω από την πλάτη μου και γιατί βρίσκεται η ζωή μου σε κίνδυνο.

Ίσως πιο αργά το απόγευμα θα είναι στο γραφείο. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως πως μπορεί να έχει μπλέξει; Είναι δικηγόρος και ποτε δεν έμαθα για δυσαρεστημένο πελάτη του. Πάντα ήταν αξιοπρεπής στην δουλειά του και είναι απόλυτα αφοσιωμένος σε αυτή.

Είμαι έξω από την πόρτα του γραφείου. Δεν είναι κανείς σπίτι. Η μητέρα μου έφυγε πριν λίγο για καφέ για μια φίλη της και ο πατέρας μου είναι έξω με ένα πελάτη.

Τώρα είναι η καλύτερη ευκαιρία αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να με πιάσει, μπορεί να καταλάβει ότι κοίταξα τα πράγματα του.

Ή τώρα ή ποτέ!

Άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα...

Παραδόξως δεν είχα ξαναμπεί στο γραφείο του πατέρα μου. Στην μέση υπάρχει ένα μεγάλο ξύλινο γραφείο που δείχνει ότι αυτός που του ανήκει έχει εξουσία. Πάνω στο γραφείο υπάρχουν φάκελοι και χαρτιά παντού σκορπισμένα...

Πίσω από το γραφείο είναι δύο μεγάλες βιβλιοθήκες γεμισμενες με βιβλία νομικής και στην άκρη του δωματίου βρίσκεται αγέρωχος ένας μεγάλος δερμάτινος καναπές μαζί με ένα γυάλινο τραπεζάκι που φιλοξενεί πάνω του ένα μπουκάλι μισοτελειωμενο ουίσκι και ένα ποτήρι σχεδόν γεμάτο λες και κάποιος  το άφησε βιάστηκα για κάτι σημαντικό...

Προχώρησα μέσα με σκυμμένο κεφάλι εξαιτίας της επιβλητικοτητας του χώρου και τον αέρα της εξουσίας που ενέπνεε.

Δεν έχασα άλλο χρόνο, μπήκα κατευθείαν στην δουλειά.

Έψαξα όλους τους φακέλους και τα χαρτιά πάνω στο γραφείο. Τίποτα. Δικογραφίες και στοιχεία πελατών.

Άμα έκρυβε κάτι σημαντικό που θα βρισκόταν.

Σκέψου Νάντια!

<<Ξέρεις μικρή μου τίποτα δεν συγκρίνετε με ένα καλό και χοντρό βιβλίο! Τα βιβλία κρύβουν πολλά πράγματα μέσα τους.>>

Όχι! Απίστευτο! Αποκλείεται! Αυτό μου το είπε μια μέρα πριν μας επισκεφτεί ο άντρας με τα μαύρα!

Αν ήταν όμως αυτό που ψάχνω σε βιβλίο τότε αυτό ποιο θα ήταν;

Ποιο είναι το πιο χοντρό βιβλίο εδώ πέρα;

Ίσως είναι κάποιο βιβλίο νομικής...

ή κάποιο λεξικό...

Αυτό είναι!

Πάντα του άρεσε η ελληνική γλώσσα, οι λέξεις του ήταν πάντα μετρημένες αλλά όταν μιλούσε σε αποστομωνε με την επιλογή των λέξεων του.

Μόνο ένα λεξικό υπάρχει στην Βιβλιοθήκη! Και αυτό είναι το μεγαλύτερο βιβλίο εδώ περα!

Το έπιασα στα χέρια μου αλλά μου φάνηκε πολύ ελαφρύ για το μέγεθος του...

Ήρθε η μεγάλη στιγμή...

Τώρα τελείωσαν όλα τα ψέματα!

Το άνοιξα μα δεν ήθελα να μάθω τι κρυβόταν μέσα σε αυτό το λεξικό που μόνο ετυμολογιες δεν είχε...

Έγγραφα...

Τοκογλύφοι, ψευδομαρτυρες, έμποροι...

Που είμαστε μπλεγμένοι θεέ μου;

Δεν το περίμενα ποτέ αυτό από τον πατέρα μου! πάντα φαινόταν ηθικός άνθρωπος με αρχές!

Όλος μου ο κόσμος γκρεμίστηκε για ακόμα μια φορά.

__________

Χίλια συγγνώμη! Έχω να ανεβάσω κάνα μήνα αλλά βρίσκομαι σε διακοπουλες! ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο αν και είχε πολλά λάθη γιατί το έγραψα στο κινητό! ελπίζω το σασπένς να ανεβαίνει! φιλιά πολλά! λατρεύω όλους τους αναγνώστες μου! :* και καλές διακοπές σε όλους παρόλο που φτάνουν στο τέλος τους σιγά σιγά!

NightmaresOù les histoires vivent. Découvrez maintenant