Sabah saat 7'de alarmının çalmasıyla uyandı Taehyung.
Bir yandan alarmını kapatırken bir yandan da lanetler yağdırarak yataktan uyuşuk hareketlerle kalktı.
Lavoboya gittiğinde su çok soğuk olduğu için yüzünü yıkamayı erteledi. Odasına geri dönüp söylenerek çantasını ders programına göre hazırlamaya başladı.
-Sabahın bu saatinde okul mu olur ya. Bi insan sırf okula gitmek için bu saatte mi uyandırılır.
Tabi bunları söylerken elinden geldiğince sessiz olmaya çalışıyordu çünkü eğer babası uyanırsa çok kötü şeyler olabilirdi. Özellikle o dünkü evden kaçma olayından sonra babası ona kesinlikle çok kızmıştı. Akşam eve geldiğinde umarım kötü bir şey olmaz diye binlerce kez dua etti Taehyung. Soğuktan titreye titreye formalarını da giyince yüzünü yıkamak için tekrar lavaboya gitti. Su hala soğuktu ama bu sefer zorunda olduğu için yüzünü yıkadı. Annesinin her sabah bıraktığı harçlığını aldı ve evden çıktı.
Yürüyerek gitmeye karar verdi, daha zamanı da vardı. Kulaklığını çıkardı ve müzik dinlemeye başladı. Hem düşünüyor hemde kulağında duyduğu şarkıya da o eşsiz sesiyle eşlik ediyordu.
.
Jungkook Taehyung'u dün akşam gördüğü sokaktan çıkarken gördü yine, ama Taehyung onu fark etmemişti. Taehyung'un arkasından o da yürümeye başladı. Bu çocuğu cidden merak ediyordu. Onunla konuşmak ve neler olduğunu sormak istiyordu ama bunu şu an yapmadı, sadece arkasından onu takip etti.
Taehyung'un dalgın olduğunu anladı o yüzden biraz daha yaklaşmaktan çekinmedi. Onu arkasından incelerken kulağına da şarkıya eşlik eden o essiz sesi geldi. Mırıldanması bile Jungkooku büyüledi. Sesini daha iyi duyabilmek için biraz daha dikkatli dinlemeye başladı dinledikçe daha da büyülendi Jungkook. Sesi cidden çok huzur veriyordu.
Taehyung da kendini şarkıya kaptırmış arkasında Jungkook olduğundan habersiz ilerlemeye devam etti ve yaklaşık 10 dakika sonra okuluna vardı.
Jungkook Taehyung'un sınıfını öğrenmek istiyordu bu yüzden onu sınıfa çıkana kadar takip etti. Taehyung 1. katta bir sınıfa girdi, Jungkook Taehyung'un şubesini ve 9. sınıf olduğunu öğrendi.
Nedense bu çocuğa dikkat etmesi gerektiğini hissetti. Ve öylede yapıcaktı.
.
.
.
Bölümleri bu şekilde atmayı seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANKS // Taekook
FanfictionKaranlık bir oda da karanlık bir ışıktım ben. Kendini bile zar zor aydınlatan bir ışık. Sen ise fazlasıyla parlaktın, kör edebilecek derece parlak ama bir o kadar da güzel. Ve ben ilk defa canımın yanmasını bu kadar çok istedim hyung.