V

196 20 12
                                    

Taehyung kulaklığında dinlediği o mükemmel şarkıyı bırakıp sınıfına gelmeye çokta sevinmemişti. O şarkıyı dinlerken daha mutluydu ama sınıfa gelince içini bir endişe kaplıyordu. Daha 9. sınıftı arkadaş edinmesi gerekiyorken o hala daha arkadaş edinememişti. Sınıfta tek başına duruyordu. Bu durum Taehyung'u cidden çok üzüyordu ama artık alışmıştı. Eski okulunda da sevilmezdi, hatta zorbalığa uğrardı, dalga geçerlerdi onunla. Bunlar aklına gelince daha da üzüldü Taehyung ve hemen o anılarını aklından silmeye çalıştı. Sırasına oturup kafasını masaya koydu ve kulaklığı takıp müzik dinlemeye devam etti. Sınıfta olan bir kaç kişi onu pek umursamadan işlerine devam ettiler.
.
Jungkook Taehyung'un girdiği sınıfa girip onu görmek istedi ama sadece kapıdan göz ucuyla bakabildi. Kulaklık takılı ve masasına kafasını koymuş bir Taehyung gördü. Mutsuz gibi görünüyordu. Yanına gidip n'olduğunu sormak istedi ama o gelince onu gören sınıf biraz hareketlenmişti o da Taehyung fark etmesin diye sınıftan direk çıktı ve kendi sınıfının olduğu kata çıkmaya başladı. Ama aklı hala Taehyung da kalmıştı. Bu çocukta birşeyler olduğunu biliyordu ama onu neden bu kadar önemsediğini anlamlandıramadı.
Meraktan olduğunu düşündü çünkü o gece gördüğü hali cidden iyi değildi, sadece telefon da duyduğu kötü bir haberden ibaret olmadığını anladı Jungkook.
.
.
.
Sadece 194 kelime amk suxbxj
Kısa kısa atmak daha hoj

THANKS // TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin