six

3.4K 140 8
                                    

- szeretnéd, baby boy?

- i-igen, uram.

hát még mennyire, hogy akarja. őszintén megvallva, már az első nap óta erre vágyik. louis az első ember, aki ilyen féle vágyakat hozott ki belőle. harry eddig még sosem volt semmi szexuális helyzetben mással, sőt még magával sem, és még csak soha nem is vágyott semmi ilyenre. de amióta louist megismerte, csak egy nézés, ő pedig meg is őrül.

harry bugyija a földön végezte, a szoknyája viszont rajta maradt. louis végignyalt a jobb tenyerén kétszer, harry közben meg nyöszörgött az érintésre várva. a férfi féloldalasan elvigyorodva harry tagjára vezette a kezét, és gyengéden megmarkolta. harrynek az ajkai nagyra elnyíltak egymástól, ahogy egy halk hang jött ki közülük az érzésre, és erősebben louis vállába markolt. louis a nagy kezét kínzó lassúsággal mozgatni kezdte harryn, óvatosan húzogatva míg a másik kezével a fenekénél tartotta őt.

harrynek annyira tetszett az új, nagyon jó érzés, amit louis a kezével okozozott neki a odalent. még sosem érzett ehhez hasonlót, de örült, hogy most megtapasztalhatja. minden egyes alkallommal miután louis végighúzta kezét tagján, kiadott magából egy halk sóhajt, és az érzés csak egyre jobb lett. de louis egyszerűen olyan lassan csinálnta, hogy harrynek nem volt elég, és csak gyorsabban akarta.

- k-kérem... – harry nyögött fel halkan, és kinyitotta a szemeit, hogy louisra nézzen, aki vette az adást és tudta harry mit szeretne, ezért kezén újra végignyalt, majd gyorsabb tempóra váltotta a keze mozgását harryn. a fiú hátradobta a fejét egy hangos nyögéssel, torkát kitárva louisnak aki rögtön rá is támadt, és csókokat nyomott rá.

harry előre engedte a fejét újra és louis szemeibe nézett kitágult pupillákkal, nagyra nyílt ajkakkal, és összeráncolt szemöldökökkel. louis annyira dögösnek tartotta így harryt, ahogy nagy csillogó szemekkel az övéibe néz és közben ajkai közül nyögések csusszannak ki, és nem bírta ki, hogy ne hajoljon ajkaira és csókolja meg vadan. harry azonnal visszacsókolt, és engedte hogy a szája kinyíljon, így engedve louisnak, hogy nyelvét átcsúsztathassa szájába. harry nem nagyon tudta mit kéne tennie, ezért csak hagyta louisnak hogy kontrolláljon. louis harry nyelvét ajkai közé szívta, mire harry a szájába nyögött. de ez nem érdekelte, hagyta, hogy a vágy eluralkodjon rajta.

louis elhúzódott harry ajkaitól, kezével még mindig dolgozva harry férfiasságán. a fiatalabbik a kezeivel az idősebbik bicepszeibe markolt, a fejét pedig a vállára döntötte. az ajkát beharapta, így azok a hangok, amik eddig még sose jöttek ki belőle, elhalkultak.

- hallani akarlak, harry. engedd ki őket. – mondta louis sokkal mélyebb hangon, mint amilyen alapból a hangja, mire harryt kirázta a hideg. harry engedelmesen kinyitotta a száját, így rögtön kiszabadult egy hangos nyögés ajkai közül, amint louis végighúzta hüvelykujját farka hegyén, majd belemélyesztette ujjhegyét. harrynek megrándult a hasa, és érezte amint egy csepp előváladék lefolyik hosszán. - így tetszik, hmm? – vigyorodott el louis, és az eddigi leggyorsabb, legélvezetesebb tempóban csinálta harry kényeztetését. louisnak a farka már annyira kemény volt a nadrágjában, hogy azt hitte ha nem ér magához ebben a pillanatban, akkor lehet felrobban. de ezt inkább most ignorálta, és helyette harryre szegezte minden figyelmét.

- mhmpp – csak ennyi jött ki harryből, mire louis felkuncogott. annyira cukinak tartotta louis, hogy harry még ilyenkor is olyan kis ártatlan, miközben ezt csinálja vele, viszont egyben ezért is érezte magát kicsit rosszul, amiért a fiú még tényleg olyan ártatlan, de ezt ő éppen most veszi el tőle. dehát, mindkettőjüknek tetszett, és örültek neki, szóval minden oké.

baby boy [l.s.] //átírás alatt//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora