Şimdilik Bu kadar kişi tanıtıyorum insallah simdiden begenirsiniz kitabımı yorum yapmayi lütfen^^ ilk bölüm insallah yarin gelcek.^^
Yorum yapin lütfen^^-NEFES ZORLU-
26 Yaşında genç bir kadındır hırçın asi ve deli dolu komik eğlenceli temiz kalpli saf biridir. Yıllar önce 18 yaşında sevdiği adamla evlendi. Ama sevdiği adam onu karninda bebeği ile başka kadin için tert etti sonra oğlu için hayata tutunmaya karar verdi. Fakir ama bir o kadar da gururlu bir kadindir oğlu için yapmayacağı hiç birşey yoktur.
Oğluna baba sevgisini arartmamak için oğlu için Başka bir adamla evlenmeyi bile göze almıştır.
"Herşey oğlum için!"-TAHİR KALELİ-
29 Yaşında Genc bir adamdır. Hırçın karadeniz kadar dalgali ve sert biridir. Yillar önce sevdiği kadinla evlenir ama onu bir trafik kazasinda kaybeder. Kaybettikten sonra hayatini 2 kızına adar kızları onun canıdır. Herşeydir onlara tutunarak yasar yıllarca. Aşka karisi ölünce kalbini kapatmıştır o zamandan beri kimse o kalbe girememişti. Bir gün kızlarının bir anneye ihtiyacinin oldugunu anlar ve kizlari için bir dul kadinla evlenmeye karar verir.
"Kızlarım Mutlu Olsun Baska birsey istemem ben."-ASİYE KALELİ-
34 Yaşında Kaleli ailesinin büyük gelinidir. Tam bir karadeniz gelini hırçın dir lafini esirgemez biridir. Tahiri evlendirmek icin elinden ne geliyorsa yapacaktır.
"Asla Bir Kiz Evlat Anasuz büyümez."-MUSTAFA KALELİ-
40 Yaşında kaleli Ailesinin en büyük oğludur. Evde kimse onun sözünü ciyneyemez ama Tahir Onu ezip geçer. Bir gün kardeşi bir dul kadinla evlenecegini söyler kardeşini bir dulla evlendirmek istemez.
"Benum Kardeşum bir dulla katiyen evlenemez heleki o bir istanbullu ise."-YİGİT ÖZTÜRK-
8 Yaşında anneannesi ve dedesi annesi ile yasayan bir çocuktur yillardir baba özlemi çekmektedir.
"Sadece Allahtan Tek isteğim bana babamı geri vermesi."-CEYLAN Ve DENİZ KALELİ-
7 Yaşında Tahir Kalelinin biricik kizlaridir hayatta babalarina cok düşkündürler bir gün hayatlarina bir kadin ve bir oğlu girer işte o an o çocuğun babalarını elinden alacağını sanarlar.
"O bizim babamiz kimse ona baba diyemez biz deriz sadece"-FATİH KALELİ-
24 Yaşında evin ﹰen küçük oğludur ikizi vardir birde herkes onlara yangaz der. Fatih bir gün bir radyocu bir kiza vurulur ve evlenmek ister ama abisi evlenmeden evlenemez. Bu yuzden abisini evlendirmek icin elinden geleni yapacaktir.
"Abim Evlenene Kadar Yaslanur giderum ben"-MURAT KALELİ-
24 Yaşında evin en küçük oğludur fatihle ikizdir herkes onlara yangazlar der. Ve cok çapkın biridir bir gün abisinin evleneceği kızın kardeşine asik olur.
"O Mavi gözlere vurulmamak eldemudur ya"-NAZAR ZORLU-
23 Yaşında nefesin en küçük kardeşidir. Hırçın biridir ayni ablasidir erkeklere yüz vermez ama eniştesinin kardeşinden etkilenir ama belli etmez çapkın olduğu için.
"Benim ne işim olur öyle kiz peşinde koşan çocukla "-BERRAK DURMAZ-
22 Yaşında dir. Kaleli ailesinin en küçük oğlu olan fatihe aşık olmuştur.
"İlk görüşte aşk denen sey gerçekten varmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ EVLİLİK -NEFTAH-
Fanfiction-HAYATLARINI EVLATLARINA ADAYAN BİR ANNE VE BIR BABA-