•|23.BÖLÜM|

7.8K 365 144
                                    


Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin^^ içime sinmedi ama insallah Beğenirsiniz yinede yorum yapin lütfen^^

Sınır  +80 oy +50 yorum^^

-NEFES'DEN-

Kazima baka kalmıştım yine gelmişti niye gelmişti anlamamıştım. Kazima bakarken tahir yiğiti  içeri yolladı.

Tahir: Hayirdur bilader.

Kazim: Nefesi görmeye  geldim.

Tahir: Benum Karimi görmeye geldin demek.

Nefes: Tahir.

Tahir: Sen dur nefes.

Diyip beni kenara çekti ben sadece baktim  tahir dışarı  çıktı  kazimin karşısına  geçip.

Tahir: Sen hayirdir bilader..

Kazim: Nefesi görmeye  geldim çekil.

Tahir: Benum iznim olmadan benim karumu göremezsun!

Nefes: Tahir sakin olsan.

Tahir: Sen bi dur da.

Dedi oflayarak baktim sadece tahir bian kazima yumruk atti ben "Tahir" dedim tahir beni umursamadi kazim yere düştü  ve konaktaki herkes dışarı  çıktı.

Tahir: Lan it! Sen kimsin de benim karima dokunursunn!!

Kazim: Sana ne oluyor beee!!

Tahir: Nemi oluyor  lan o benim karum bende onun kocasuyum!

Kazim: Digeride kocasiydi ama ne yapti.

Tahir: Ne diyorsun lan sen.

Kazim:Karin hakkinda bilmediklerin var diyorum.

Dedi ben sadece baktim neden bahsediyordu anlamamıştım.

Tahir:Ne diyon lan sen!

Dedi kazim yerden kalkip  tahiri itti ben tahiri tuttum ve baktim sadece.

Kazim: Bu kadin varya  dul değil.

Tahir: Ne diyon sen yaa!

Kazim: Bu kadinin kocası yaşıyor  diyorum!

Tahir: Ne!

Kazim: evet yaşıyor sana dulum diye yalan söylemiş  belliki ama dul değil  boşanmış bir kadin.

Dedi nedemek istiyordu hayla anlamıyordum tahir benim dul degilde boşanmış oldugumu bilmiyor muydu? tahir bana dönüp  bana bakti

Tahir: Nefes doğrumu?

Nefes: ne doğrumu tahir.

Tahir: Dul degilde boşanmış bir kadın mısın sen!

Nefes: evet boşanmış bir kadinim sen benim boşandigimi bilmiyor musun!

Tahir: Yalan söyledin yani bana!

Dedi ve sinirle içeri girdi ben kazima baktim sonra kalelilere bakip hemen tahirin pesinden gittim  odaya girdigimde etrafi dağıtıyordu.

Nefes: Tahir napiyorsun!

Tahir: Sen Bana Nasil yalan söylersin yaa nasilll!!

Nefes: yaa neden bahsediyorsun anlamiyorum tahir.

Tahir: Anlamazsin sen zaten hiç birşey  anlamazsin dimi!!

Nefes: tahir ben dul değilim boşanmış  olduğumu bilmiyor musun!

Tahir: Bilseydim seninle evlenir miydim bennn!!

Dedi ve ben sadece baktim tahire o kadar öfkeliydiki. Burnundan soluyordu adeta.

Tahir: SEN BENİM YALAN DAN NEFRET ETTIGIMI BİLMİYOR MUSUN?

Nefes: yaa benim ne suçum var burda ben sana dulum demedim  ki eğer sorsaydın  direk söylerdim sana.

Tahir: Sus yaa senin hayatin herşeyin  yalan be sen yalansin!

Nefes: Tahir!

Tahir: Ne tahir yaa ne tahir  sen benim gözüme bakarak yalan söyledin bana ve ben hayatimda en nefret etiğim şey yalan tamami!

Nefes: ben sana yalan söylemedim tamami!

Tahir: kesin annenin öldüğü de yalandi dimi!

Dedi ben sadece baka kaldim nasil kapsiz nasil bu kadar bencil ola bilirdi hayla aklim almiyordu.

Nefes: Yalan değil  tamami!

Tahir: kesin öyledir. Gerçi sen bir sürü yalan söylemişsin dir.

Nefes: Yalan söylemedim  ben sana tamami yalan söylemedim.

Diyip tahirin üzerine  yürüyüp ona vurmaya başladim.

Nefes: ben yalancı değilim  tamami hayatimda hiç yalan söylemedim ben evet kocam tarafından terk edildim baska kadin icin ama bana sorsaydin dulmusun bosanmis bir kadin  misin diye ben terettüd etmeden sana gerçekleri söylerdim gerci sen anlamazdin ama.

Diyip tam gidecekken  kolumdan tutup tahir beni duvara çarptı ve ben ona baktim sadece  oda bana bakti.

Tahir: Yalan söyleyince eline ne geçti.

Nefes: Allahim hayla yalan diyor yaa yalan söylemedim  diyorum sana yalan söylemedim neyi anlamiyorsun artik  yaaa!!

Tahir: Benim kafam basmayi. Çünkü hayatimda nefret  ettigim tek şey yalan!

Nefes: Bende senin gibi kalpsiz duygusuz insanlardan nefret ediyorum.

Tahir: O zaman benimle evlenmeseydin.

Nefes: Oğlum icin evlendim onun bir babasi  olsun diye evlendim.

Tahir: Yeterr!!

Diyip beni kolumdan tutup yere firlatti ben kafami kaldirip ona baktim oda bana baktim.

Tahir: Bundan sonra karşında en deli tahiri göreceksin.

Nefes: Ben o en deli tahiri gördüm  zaten beni bunla korkutamazsin artik.

Diyip  yerden kalktim ve tahire baktim tahir bana bakip odadan çıkacakken şöyle dedim.

Nefes: niye bama inanmiyorsun sen bana niye hep beni dinlemeden yargılayıp asıp kesiyorsun.

Tahir: Çünkü..

Nefes: Çünkü cok sevdigin karinin yerini almamdan korkuyorsun dimi? Merak etme ben senin karinin yerini alamam buna hakkim yok hiç bir zaman olmadi olmayacak. Emin ol.

Tahir: cürret bile edemezsin onun yerini almaya.

Nefes: etmiyorum zaten merak etme.

Diyip tam gidecekken durdum ve şöyle  dedim.

Nefes: bir gün büs bütün  yanliz kalacaksin Tahir Kaleli Seni Seven insanlar kalmayacak çevrende şimdi var ama ilerde kimsen kalmayacak.

Tahir: ne o bana acıyor  musun yoksa  aşık mı oldu yorsun da böyle konusuyorsun.

Dedi ben yutkunarak ve derin bir nefes alip dönüp  ona baktim.

Nefes: EVET BEN SANA AŞIK OLDUMMM!!!

-BÖLÜM SONU-

UMARIM BEĞENİRSİN ARKADAŞLAR YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN^^

İKİNCİ EVLİLİK  -NEFTAH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin