Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin 💜
Dünkü Bölümü Nasil buldunuz? Ben nefesi boğmak istedim neden mi? Nefes cok değişti fark ettiyseniz mustafa ona gulumserken o nefret eder gibi bakti ya-,-
Sınır +150 oy +100 yorum ^^
-TAHİR'DEN-
Karşımda duran nefese baktim gözlerinden yaslar geliyordu ben ona yaklaşmak isterken geri gitti.
Tahir: nefes bak göründüğü gibi değil.
Nefes: ne göründüğü gibi degil Tahir Kaleli! Ne göründüğü gibi değil!
Tahir: bak açıklaya bilirim.
Nefes: Açıklaya bilirsin dimi açıklaya bilirsin. Ne diyeceksin beni sevmedigini mi söyleyeceksin.
Tahir: hayir bak yanlış anladin ben ilk evlendigimiz zam...
Nefes: yeter artik yeter!
Dedi ve bana yaklaştı ben sadece baktim nefes vurmaya başladı bana.
Nefes: daha ne kadar kalbimi paramparça edeceksin Kaleli! Söylesene daha ne kadar kıracaksın beni.
Tahir: nefesim bak ben...
Nefes: bana nefesim deme ben senin nefesin değilim.
Tahir: nefes bir dinle ben onu öfke ile dedim sadece.
Nefes: öfke ile de olsa dedin mi dedin bitmiştir.
Dedi ve tam gidecekken kolundan tutup kendime çektim nefes bana bakti bende onun yeşil gözlerine baktim.
Tahir: dinle bi tamami dinlee!!
Nefes: dinlemek istemiyorum anliyor musun! Gerçekten yoruldum artik anliyor musun! Yoruldum senin bencilliklerinden senin kararsızlığından yoruldum anliyor musun yoruldum Tahir Kaleli!
Tahir: nefes etma.
Nefes: asil sen etme deli tahir şimdi birak kolumu gideyim.
Tahir: izin vermem! Anlıyor musun gitmene izin vermem!
Nefes: SANA BIRAK DEDİMMMM!!
Diye bağırdı ben sadece baktim ona bir türlu sevdigimi söyleyememiştim buda benim canimi yakiyordu. Söylemek istiyordum ama onun karşısında cümleler boğazıma düğümleniyordu karşısında konuşamıyordum bile..
Nefes hızlı bir sekilde kolunu çekti ve bana bakti
Nefes: keşke seni affetmeseydim keşke seninle evlenmeseydim!
Tahir: nefes!
Nefes: bana nefes deme artik hayatinda nefes diye biri yok!
Tahir: beni birakip gidiyor musun!?
Nefes: yoruldum ben artik bunu anla artik.
Dedi ve birsey demeden gitti bende pesinden gitmek icin yelkendiğimde nur kolumdan tuttu.
Nur: birak gitsin.
Tahir: BIRAK KOLUMU!
Nur: nefes gitti iste hem yaralisin sen nereye gidiyorsun.
Tahir: nur bak sabrimi zorluyorsun zorlarsan hayatimda hic bir kadina el kaldirmadim ama sana kaldirmak zorunda kalirim bırak!
Nur: tahir bana aşıkken onun pesinden mi gitcen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ EVLİLİK -NEFTAH-
Fanfiction-HAYATLARINI EVLATLARINA ADAYAN BİR ANNE VE BIR BABA-