•|12.BÖLÜM|

7.5K 363 79
                                    


Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen^^ bol yorum yapin lütfen^^

Sinir  +60 oy +50 yorum

-NEFES'DEN-

Tahire  bakmıştım ve öfke ile yumrugunu sıkarak  bana bakiyordu

Tahir:Napiyorsun  sen!?

Nefes:B ben cok özür dilerim.

Diyip yerden cam kiriklarini toplamaya basladim acele acele topluyordum  elimin kesildiginden bile habersiz dim tam fotografi elime alacakken tahir kolumdan tuttu ve kaldirdi.

Tahir:Sakin ona dokunayim deme!

Nefes:Ben sadece.

Tahir:Sen ne!!

Nefes:Ben sadece bakiyordum.

Dedim ve tahir yere eğilip  fotoğrafı aldi ben ona baktim sonra tahir bana döndü.

Tahir:Sen naptigini saniyorsun!

Nefes:Ben sadece bakiyordum.

Tahir:Benim eşyalarima heleki nurun fotoğraflarına dokunmayacaksin bir daha!

Nefes:Bağırma bana merak ettigim icin baktim sadece.

Tahir:Merak etmeyeceksin bile! Nurun bir daha fotograflarina dokun!

Nefes:Naparsin dokunursam.desene bi!

Tahir:Bak kendini karim saniyorsan yaniliyorsun sen tek benim kizlarima analık yapasin diye geldin! Baska birşey düşünme.

Nefes:Merak etme düşünmüyorum senin gibi bir bencilin karisi olduğum için kendimden nefret ediyorum şuan.

Tahir:O zaman evlenmeseydin!

Nefes: oğlum icin tamami! Oglum icin evlendim!

Tahir: o zaman bu evde oğlunun  mutluluğunu görmek istiyorsan sakin bir daha esyalarima dokunma heleki karimin fotoğraflarına.

Nefes: merak etme dokunmam bende senin karının pardon nurun   fotograflarina merakli değilim.

Diyip tam gidecekken tahir kolumdan tutup sinirle beni duvara yapıştırdı  ben ona baktim heleki o gozlerindeki nefreti gördüm.

Tahir:Sen ne hakla benim sevdigim kadinin adini ağzına alirsin!

Nefes:Birak beni!

Tahir:Sen kimsin ya kimsinn!! Kendini nur ilemi kiyasliyorsun!

Nefes:BEN NUR DEĞİLİM NEFESİM!
Bunu anlamak bu kadar mi zor ya! Nefesim ben Nur degil!

Tahir:adını ağzına  alma diyorum  sana!

Nefes:Sende aldirma ozaman!

Diyip ittim tahir  sanadece bana bakti
Dün kibar adamdı  bugün maço kendini  beğenmiş  ukala biriydi.

Tahir:Çık dışarı!

Nefes:Merak etme çıkacağım.

Diyip tam gidecekken durdum ve dönüp  şöyle  dedim.

Nefes:Hani sen karini sevdigini söylüyorsun ya. Bu sevdi değil takinti ve sen  sevgini takinti haline getirmişsin.

Tahir: Takintimi?

Nefes:Evet takinti bir insanin kalbini kiracak kadar takinti haline getirmişsin Tahir Kaleli!

Diyip gidecekken kolumdan tutup yataga firlatti sonra kollarimi tutup  bana nefret ile bakti ben de ona baktim

Tahir: ben o kadini hersey herkesden cok seviyorum  tamami! Hem buna takinti  diyemezsin bunun adi AŞK!

Nefes:Ask olsaydi inanki sana saydi duyardim ama ask değil  senin sevgin.

Tahir:Ne biliyorsun ki sen ask hakkinda.

Diyince gozlerimden yaslar geldi sonra aklima serkanin bana söylediği  o laflar geldi.

"Aşk sensin benim kadinim sensin benim  karim sensin"

Tahire baktim sadece sonra üzerimden ittim ve tahir dönüp  bana bakti.

Nefes:Evet ben ask hakkinda hic birşey bilmiyorum ama sende bilmiyorsun Tahir Kaleli!

Diyip odadan  çıktım aglayarak cocuklarin odasina girip derin derin nefesler almaya başladim ve serkanin o sözleri  kafamda yankilanmaya başladı.

Nefes: beni sevdigini söyledi hepsi yalandi hepsiii!!

Dedim kendi kendime sonra saniye hanimin sesini duydum hemen ayağa kalktim ve göz  yaşlarımı silip odadan çıktım.

Saniye:Nerdesin sen

Nefes:Burdayim anne.

Saniye:Oğlum ne bagiriyor du?

Nefes:Şey.

Saniye:Bana bak bir daha oglumu sinirlendirirsen kötü  olur. Simdi aşaya in ve asiyeye ye yardim et.

Nefes:Peki.

Dedim saniye hanim aşaya indi bende inecekken  tahir odadan çıktı  ben ona baktim ve birsey demeden aşaya indim asiye abla bana bakti sonra ellerime bakti

Asiye:Nefes ne oldu ellerine?

Nefes: Yok birsey ufacık kesik.

Asiye:Ufak mi? Gel eline bir bakalum.

Dedi ve kolumdan tutup oturttu ben sadece bakiyordum asiye abla pansuman malzemeleri getirdi elimi temizlerken Tahir geldi ve bize bakti.

Asiye:Paşam.

Tahir:Evet.

Asiye:Nefesin elleri kesilmiş.

Tahir:Ne!?

Dedi ve bana bakti sonra ellerime bakti ben umursamadim tahiri çünkü  cidden kalbimi paramparça etmişti bunlari umursamam gerekiyordu ama umursamadan yapamamıştım. Bian saniye hanimin sesi geldi.

Saniye:Asiyee.

Asiye:Geliyorum ana.. tahir pansuman sen devam et yengem.

Diyip eline pamuğu verip  yukari cikti tajir yanima geldi ve oturdu ben ona baktim sadece.

Tahir:Elinin kesildigini neden soylemedin.

Nefes:Umrundami sanki?

Tahir:Peki bu acıya  nasil dayandın? Baksana kesik derin gibi.

Nefes: Derin Olsa ne yazar ki . Kalbimdeki Yara kadar derin degil!

Diyip ona baktim oda bana bakti sadece çünkü  kalbimdeki yara hayatimin sonuna kadar iylesmiycekti çünkü. Tahir bana bakiyordu  bende ona bakiyordum sadece.

-BÖLÜM SONU-

Umarim Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin lütfen^^

İKİNCİ EVLİLİK  -NEFTAH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin