•|51.BÖLÜM|

6.5K 383 165
                                    

Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin^^

Sınır  +100 oy +100 yorum ^^

Son kısmi  yazarken cok eglendim insallah sizde begenirsiniz^^

-NEFES'DEN-

Gözlerimi açtığımda bir hastane odasindaydim etrafa baktigimda kimse yoktu kalkmak için yelkendigim de kafama bir ağrı  girmişti  yavaş yavaş  yataktan doğruldum etrafa bakiyordum  ne olduğunu  anlamamıştım en son evde bayildiğımı hatirliyordum baskada hic bir şey hatırlamıyordum  kolumdaki damar yolunu çıkarmak istediğim an odaya tahir geldi.

Tahir: nefes napiyorsun!?

Nefes: tahir ne oluyor benim  burda ne işim var?

Tahir: fenalastigin icin yengem gil ambulansa haber vermişler benide yolda aradilar anca gele bildim.

Dedi ve yanima gelip  yüzümü  avuçlarının içine aldi ben sadece  bakiyordum.

Tahir: iyisin dimi?

Nefes: iyim doktor nededi?

Tahir: daha bir şey söylemedi de ben sana dedim dimi nefes doktora gidelim  diye bak haline.

Nefes: tahir abartma bence.

Tahir: abartirim nefes  sen kendine nede bebegimize dikkat ediyorsun farkinda mısın.

Nefes: ben bebegimize dikkat ediyorum tahir.

Tahir: o zaman neden burda bu yataktasin nefes!!

Nefes: bağırma  bana.

Tahir: sende o zaman söz dinleki bende sana bağırmayayım.

Dedi benim gözlerimden yaşlar  gelmeye başlamıştı tahir bana bakip yanima gelip oturdu ve göz  yaşlarımı sildi.

Tahir: ağlama kizim da.

Nefes: ben kendime de bebegimizede dikkat ediyorum sadece  çok yorgunum o kadar.

Tahir: tamam özür  dilerim bir tanem.

Nefes: affetmiyom seni git.

Tahir: ula nereye gideyum?

Nefes: cehennemin dibine!

Tahir: ayip oluyor nefes.

Nefes; istemiyom senii.

Diyip tahiri yataktan ittim oda yere düştü  ve bana sinirle bakti ağzı  acik  bir şekilde.

Tahir: kocaya  şiddet  ha!

Nefes: daha şiddet  uygulamadim hih.

Tahir: ben şimdi sana şiddeti gösteririm kuymağum.

Diyip yerden  kalkip bana doğru gelip beni kendine çekip dudaklarimdan öptü  bende karşılık  verdim o sira kapi açıldı tahiri hemen ittim oda yere düştü  doktor tahire  bakti.

Doktor: Tahir bey yerde napiyorsunuz?

Tahir: hiç siz napiyorsunuz?

Dedi ben yandan gülmeye  başladim sonra tahir yerden kalkti doktor dosyami alip bakmaya başladı.

Doktor: nasilsiniz nefes hanim?

Nefes: iyim de sadece  yorgunum.

Doktor: anladim.

İKİNCİ EVLİLİK  -NEFTAH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin