•|55.BÖLÜM FİNAL PART 1|

6.8K 384 132
                                    

Keyifli Okumalar Herkese Umarim Beğenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin lütfen ^^

Final Part 2 gelcek^^ insallah beğenirsiniz arkadaslar ^^ lütfen bol yorum yapin ^^

Sınır  +140 oy +100 yorum ^^

-TAHİR'DEN-

Eve gelmiştim arabadan indigim sira bir sesler duymaya başladim  nefesin çığlık sesleriydi hemen koşarak kapiyi açıp  içeri girdim gördüm  manzara ile şok oldum nefes acılar  icinde yerde iki büklüm yatiyordu.

Tahir: NEFESSSSSS!!!!

Diye bağırıp  yanina geldim nefese baktigimda bir eli karnindaydi ve gözlerinden yaşlar  geliyordu

Nefes: Tahir canim çok yaniyorrr..

Tahir: Tamam kuymağum ben burdayim

Diyip nefesi  kucaklayip arabaya götürdüm yengem arabaya bindi nefesin yanına yangazlar da cocuklarla anamla beraber arabaya binip peşimden  hastaneye geldiler.

Hastaneye gelmiştik ben arabadan nefesi kucaklayaran indirdim hastane personelleri sedye getirmişti ben ona yatirdim hemen nefesi  ve elinden tuttum.

Tahir: Nefesim ben burdayim.

Nefes: Tahir...

Dedi ve sadece  bana bakti sonra  nefesi gözlem  odasina aldilar ben etrafta dönmeye  başladim.

Tahir: nasil  oldu bu yenge!?

Asiye: şey çocuklar  top oynuyordu ve yanlışlikla top nefesin karnina geldi!

Tahir: NEEE! Ne diyorsun sen yenge yaa evde topmu oynanir!! Ama nefesim şurdan sağ salim çıksın ben onlara yapacagimi bilirim!

Asiye: Tahir Onlar daha çocuk.

Tahir: çocuk ola bilirler ama evde top oynamalari gerek miyordu bahçede oynaya bilirlerdi!!!

Asiye: Yengem!

Tahir: Yenge  sus!! Canim burnumda zaten!!

Diyip duvarlara yumruk atmaya başladim kalbim acıyordu nefese bir şey olursa ben yaşayamazdim..
Gözlem odasinin kapisinda beklerken içeriden doktor çıktı  ben hemen yanina gittim.

Tahir: karimin durumu nasil!?

Doktor: Eşinizi hemen doğuma almam gerekiyor.

Tahir: Tamam da durumu nasil!?

Doktor: iyi ama acilen doğuma almam gerekiyor.

Tahir: tamam.

Dedim doktor gitti ardindan nefesi içeriden çıkardılar nefes baygin gibiydi ben hemen elinden tuttum "Nefesim ben burdayim " dedim nefes tepki bile vermedi ve nefesi yukari ameliyathaneye götürdüler ben sinirle dönüp bizimkilere baktım.

Tahir: çocuklar  nerde!!

Murat: abi etma..

Tahir: nerdeler dedim!!

Murat: bahçedeler...

Dedi ben sinirle dışarı  ciktim etrafa baktigimda kimse yoktu sonra bir ses duydum o sese doğru gittiğim de çocuklar  vardi minnacik ellerini açmışlar dua ediyorlardı.

Yiğit: Allahım ne olur annemizi bizden alma lütfen.

Deniz: Allahım beni kardeşlerimi annesiz birakma Allahım hem annem giderse babam çok  ağlar dayanamaz nolur annemizi bizden alma Allahim..

İKİNCİ EVLİLİK  -NEFTAH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin