Keyifli Okumalar herkese umarim Begenirsiniz Arkadaşlar Yorum Yapmayı Unutmayin lütfen bol yorum yapin^^Sınır +80 oy +60 yorum ^^
Yazarken bağzı yerlerde agladim umarim Begenirsiniz^^
-TAHİR'DEN-
Nefesin dedigi ile oldugum yerden affalanmıştım nefes az önce bana aşk olduğunu ilan etmişti ben baka kalmıştım tek.
Tahir: ne saçmalıyorsun sen.
Nefes: Sacmalamiyorum gercekleri söylüyorum.
Tahir: Nefes ne dediginin farkinda misin sen?
Nefes: evet farkındayım tahir kaleli.
Tahir: benim nura aşık ol...
Nefes: Biliyorum sen hayla nura aşıksın ve ben senden bir karşılık beklemiyorum beklemeden sevmeye alışığım ben.
Dedi ben sadece baktim oda bana bakti gozlerinden yaslar geliyordu ve buda beni rahatsiz ediyordu.
Tahir: Tamam kes..
Nefes: niye keseyim. Sana aşık oldugumu söylemek agrınamı gitti?
Tahir: Nefes yeter dedum!
Nefes: Bende yetmez dedum!
Dedi ben bıkıyordum nefes ne ara böyle bana karşı birseyler hissetmeye başlamıştı.
Tahir: Benim gibi odun Hödük hatta kalpsiz merhametsiz bir adami nasil seversin sen.
Nefes: bilmem..
Tahir: Cideen söylediklerin saçmalık söylediğin yalan için şimdi asik oldugun yanalanini mi söylüyorsun.
Nefes: ben hayatimda hic yalan soylemedim ama bir tek yiğite söyledim baban öldü dedim baska bir yalan söylemedim.
Tahir: niye terk etti seni kocan?
Dedim nefes bana bakti sadece ve gozlerinden yaslar geliyordu.
Nefes: hani demistim yaa sana tacize ugradim diye karnimdaki bebegim ile terk etti beni diye.
Tahir: Anlamadim.
Nefes: sana herseyi en basindan anlatacağım.
Dedi ve oturdu yatağa bende yanina oturdum nefese baktim
Nefes: 18 yaşındaydım serkanla evlendigimde cok mutlu bir evliligimiz vardi ben ben hamile oldugumu ogrendigimde 19 yaşındaydım o zaman çalışıyordum sonra bir gün tacize uğradim patronum tarafindan
Tahir: Nee!?
Nefes:Tacize ugradim diye beni karnimdaki bebegimle terk etti sirf patronu için yani baska kadin icin beni bırakıp gitti ben yillardir bekledim pencerelerde kapilarda birgun gelecek dedim oğlumla beraber bekledim bir gün kapi caldi o geldi sandim ama o değildi bosanma celbi gelmişti. İşte o an kalbime bir hançer saplandi sevdigim adam beni ve bebegimi terk etmisti ama ben yinede onu bekledim gelecek diye o boşanma celbini görünce işte o an benim için öldü o ve yillardir evimde ailemden kimse onun adini ağzına almaz.
Dedi benim tuylerim diken diken olmuştu bunca zamandir neler yaşamıştı benden bile çok şey yaşamış. Nefese baktigimda ağlıyordu gözlerini sildi bian.
Nefes:özür dilerim.
Tahir: Nefes.
Dedim nefes birşey demeden odadan çıktı bende çıkıp asaya indim herkes asaydi çocukları yukari yolladim onlar da hemen yukari cıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİNCİ EVLİLİK -NEFTAH-
Fanfikce-HAYATLARINI EVLATLARINA ADAYAN BİR ANNE VE BIR BABA-