•|3.BÖLÜM|

7.2K 374 58
                                    

KEYİFLİOKUMALAR HERKESE UMARIMBEĞENİRSİN ARKADAŞLARYORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN ^^

Oy ve Yorum yapmadan geçmeyin lütfen^^ bol yorum yapin^^

Sınır +40 oy +20 yorum^^

-NEFES'DEN-

Gece  olmuştu  düşünüp  duruyordum sessiz sessiz bir yandan ağlıyordum o adamin o sapığın  bana saldırdığını hatırladıkça dahada ağlıyordum bekar bir anneyim diye herkes niye böyle  bana kötü  gözle  bakiyordu anlamıyordum. Kocam tarafindan terk edildim karnimda oğlumla beraber. ama yilmadim hayata devam ettim yinede  herkes benim namusuma göz dikmeye başladı namusumla çalışmak  istedim  sadece başka bir şey  değil. O sira odamin kapısı  açıldı  ve annem odaya girdi.

Nefes:Anne.

Hatice:Uyudun mu?

Nefes:Yok yok uyumadim gel.

Dedim yataktan doğruldum annem yanima oturdu ve elindeki sütü bana verdi.

Nefes:Koca kiz oldum hayla bana süt getiriyon.

Hatice:Sen hayla benim bebegimsin.

Nefes:Neyse de sen böyle  elinde süt ile geldigine göre ağzında  bir baklava var döküp  bakalim

Hatice:Nasilda tanıyor anasini.

Nefes:Ee hadi.

Hatice:Nefes kizim bak yarin akşam misafir gelecek.

Nefes:Ee.

Hatice:işte o misafir seni görmeye  gelecek.

Nefes:Beni niye görmeye gelecekler ki?

Hatice:Seni isteyecekler.

Nefes:ne edecekler ne edecekler.

Hatice:Duydun işte kizim.

Nefes:Anne ben evlenmiycem.

Hatice:Yaa kendini dusunmuyorsan oğlunu  düşün  nefes onun bir babaya ihtiyacı  var.

Nefes:Onun bana ihtiyacı  var.

Hatice:Bana bak sen yoksa  hayla o serkan piçine mi aşıksın.

Nefes:Degilim  serkan beni baska kadin için terk ettiği  gün öldü.

Hatice:nefes bak acını anlıyorum  hiç bir erkege güvenin  yok ama bak  o adamin da senin oğlunun babaya ihtiyaci olduğu gibi onun kizlarininda bir anneye ihtiyacı  var.

Nefes:Kızları derken?

Hatice:Tahirin  2 kizi var yani ikiz eşi bid trafik kazasinda ölmüş.

Nefes:Anne bak şuan hiç birsey duymak istemiyorum.

Hatice:Sen kulaklarini kapat her zaman unutma yiğit baba isteyecek  senden.

İKİNCİ EVLİLİK  -NEFTAH-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin